سفر رئيس جمهور به نيويورك قطعي نشده/اجازه بازديد هيچ كشوري را از مراكز محرمانه خود را نخواهيم داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه از هدفگذاری برای رسیدن به ضریب جینی ۰.۳۴ درصدی خبر داد و گفت: رشد اقتصادی هشت درصدی را در برنامه ششم هدفگذاری کرده ایم.

سفر رئيس جمهور به نيويورك قطعي نشده/اجازه بازديد هيچ كشوري را از مراكز محرمانه خود را نخواهيم داد

به گزارش خبرنگار سياسي سايت خبرفوري محمدباقر نوبخت در نشست خبري با اصحاب رسانه با گراميداشت ياد و خاطره شهيد رجايي و باهنر اظهاركرد:حضور بنده در منصب سخنگويي از سوي رئيس جمهور به بنده ابلاغ شده و بنده از اين جهت در اين متصب قرار دارم.
وي در ادامه پيرامون بحث خريد گندم خاطرنشان كرد:ما تا اين تاريخ ٧ ميليون ٨٤٠ تن گندم به ارزش ١١ ميليارد و ٤٨٠ تن خريداري كرديم و اين مبلغ به كشاورزان پرداخت شده است.
سخنگوي دولت درباره طرح دولت براي بهبود وضعيت حمل و نقل عمومي تاكيد كرد:تا به امروز ما ٥٤ هزارو ٤٥٦ تاكسي به ناوگان حمل و نقل عمومي اضافه كرديم.
نوبخت در ادامه در پاسخ به سوالي پيرامون زمان معرفي وزراي نيرو و علوم گفت: به محضي كه در اين باره اطلاعات كسب كنم صحبت خواهم كرد.
وي درباره ديداد نيكي هيلي با آمانو خاطرنشان كرد:ما هيچ وقت اجازه نمي دهيم كشوري از اماكن محرمانه ما ديداد كند آن هم آمريكا كه از نظر ما آرزويي بيش براي اين كشور نيست.
معاون رئيس جمهور در ادامه تاكيد كرد:ما مصمم هستيم كه در طي چهار سال آينده تلاش خواهيم كرد تا بودجه استان ها را به تفكيك ارائه دهيم.
وي درباره سفر روحاني به نيويورك گفت: هنوز اين موضوع قطعي نشده ولي به محضي كه نهايي شود در اين راستا اطلاع رساني خواهيم و چون اين سفر هفته آخر شهريور است فعلا زمان درباره بيان اين موضوع وجود دارد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها