اسیدپاشی به خاطر مخالفت با طلاق

توهين هاي مرد جوان تنها علتي بود تا همسرش نقشه اسيدپاشي شبانه را اجرا كند.اين زن مدعي است چون همسرش او را طلاق نمي داد براي رهايي از دست همسر شيشه اي چنين سناريويي را طراحي كرد.

اسیدپاشی به خاطر مخالفت با طلاق
به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، عقربه هاي ساعت ٤ صبح ١٩ مرداد را نشان مي داد كه مرد جوان با حس يوزش شديد روي صورتش از خواب پريد. او در يك لحظه همسرش را ديد كه با ظرفي در دست بالاي سرش ايستاده است. سوزش صورتش به حدي بود كه مرد جوان در همان لحظه هاي اول دريافت كه قرباني اسيدپاشي از سوي همسرش شده است.
شقايق كه بعد از اسيدپاشي با صداي فريادهاي سوختم سوختم همسرش متوجه وخامت ماجرا شده بود بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و بدين ترتيب مرد جوان راهي بينارستان شد.شدت سوختگي در حدي بود كه بلافاصله مرد جوان تحت عمل جراحي قرار گرفت و همسرش بازداشت شد.
شقايق زماني كه در مقابل بازپرس محسن مديرروستا قرار گرفت به اسيدپاشي اعتراف كرد و گفت: همسر مدام مرا كتك مي زد و به من توهين مي كرد هر بار هم كه از او خواستم جدا شوم او مخالفت كرد. براي اينكه از دست توهين ها و كتك هاي همسر شيشه اي خلاص شوم تصميم گرفتم روي او مايع ضدعفوني كننده بريزم تا كمي بترسد و طلاقم را بدهد.
تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها