دام شیطانی برای زن ماساژور/ مجازات حبس و شلاق

مرد فریبکار که با معرفی خود به عنوان سرمایه گذار کارگردان سرشناس، زن ماساژور را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، به 18 ماه حبس و تحمل شلاق محکوم شد.

دام شیطانی برای زن ماساژور/ مجازات حبس و شلاق

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری، اوایل پائیز سال گذشته زنی با مراجعه به پلیس راز این جنایت سیاه را فاش کرد. او در شکایت خود گفت: من به عنوان ماساژور در یک مرکز کار می کنم. چندی قبل با مردی به نام شاهرخ آشنا شدم که خود را مدیر یک کلینیک ارتوپدی معرفی کرد. او همچنین مدعی بود که سرمایه گذار کارهای یکی از کارگردانان سرشناس است. فریب حرف هایش را خوردم و قرار شد برای کار به کلینیک او بروم. یک روز شاهرخ مرا برای بستن قرار داد به خانه اش دعوت کرد و با آبمیوه مسموم بیهوشم کرد. وقتی به هوش آمدم ، متوجه شدم از سوی او مورد آزار و اذیت قرار گرفته ام.

پس از این شکایت شاهرخ دستگیر شد که رد تحقیقات مشخص شد ادعای او درباره کار با کارگردان سرشناس صحت ندارد و او برای فریب کارت های ویزیت جعلی چاپ کرده است.چندی پیش متهم در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران پای میزمحاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: قبول دارم که خودم را سرمایه گذار کارگردان معروف معرفی کردم اما بحث تجاوز صحت ندارد .

پس از دفاعیات متهم، قضات وارد شور شده و او را به اتهام ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و به جرم غصب عنوان به 18 ماه حبس محکوم کردند.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها