کشف حدود سه تن انواع موادمخدر در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۷۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری سنگین پلیس شهرستان زاهدان با اعضای یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر خبر داد.

کشف حدود سه تن انواع موادمخدر در زاهدان

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌باره اظهارداشت: با کسب خبری مبنی بر جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر توسط قاچاقچیان از مناطق مرزی سیستان و بلوچستان به حوزه استحفاظی زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس زاهدان با کنترل تحرکات این باند شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر زاهدان بودند، شناسایی و با علائم هشدار دهنده به آنها دستور ایست دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند که با آتش پر حجم تکاوران پلیس رو به رو شدند.
وی بیان کرد: در این درگیری مسلحانه هر ۲ خودروی قاچاقچیان زمین گیر و ضمن به هلاکت رسیدن یک سودا گر مرگ، یکی دیگر از قاچاقچیان نیز دستگیر شد.
سردار قنبری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع ۲ تن و ۷۱۰ کیلو و ۹۹۳گرم انواع مواد مخدر شامل ۲ تن و ۴۳۳ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک، ۲۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش،۴۳ کیلو و ۹۶۰گرم شیشه و ۲۶کیلو و ۴۹۳ گرم هروئین را به همراه مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.
وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شهروندلرستانی
    0

    دولت باید راهکاری برای جوانان بیکار ایجاد کند تا نه خود را بخطر بیاندارند ونه جوانان مردم را با اعتیاد به کام مرگ ،وخانواده ها را از هم بپاشند سوای اینکه با نیروی انتظامی که حافظ امنیت برای ما و شما هستنددرگیری مسلحانه و باعث شهادت یا جانبازی این عزیزان هم میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها