کشف مواد مخدر و پلمب قصابی غیربهداشتی در آستارا

سه کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک توسط نیروی انتظامی آستارا کشف و یک واحد قصابی غیربهداشتی توسط دامپزشکی این شهرستان پلمب شد.

کشف مواد مخدر و پلمب قصابی غیربهداشتی در آستارا

سرهنگ محمد نمازی فرمانده نیروی انتظامی آستارا گفت: روز گذشته به دنبال خبر حمل مواد مخدر با یک دستگاه کامیون باری، خودرو در محور آستارا - تالش شناسایی و در بازرسی از آن، سه کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ محمد نمازی افزود: در این رابطه یک متهم ۴۵ ساله دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد و با توجه به ارتباط مصرف مواد مخدر با افزایش جرم، پلیس در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر جدی است.

رئیس شبکه دامپزشکی آستارا هم گفت: روز گذشته یک واحد قصابی در بخش لوندویل این شهرستان به دلیل عرضه گوشت فاسد پلمب و قصاب متخلف به دادگاه معرفی شد.

حبیب بنی رستم اظهار کرد: ۳۰ کیلوگرم گوشت فاسد از این قصابی کشف شد و بازرسی از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی، به دلیل شیوع بیماری کرونا تشدید شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۴۹ واحد قصابی در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - تالش از مسیرهای پر تردد شمال ایران است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها