کشف 11 هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از کشف 11 هزار و 100 عدد ماسک از یک واحد فروشگاهی در شهرستان اراک خبر داد.

کشف 11 هزار عدد ماسک غیر بهداشتی در اراک

سرهنگ سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: گشت های اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی به صورت فعال در سطح شهرستان اراک و دیگر شهرستان های استان فعال بوده و با هر نوع احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم به مانند ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دیگر اقلام برخورد خواهند کرد.

وی با اشاره به کشف 11 هزار و 100 عدد ماسک غیر بهداشتی و 10 کیلوگرم متعلّقات مربوط به آن از یک واحد فروشگاهی در شهرستان اراک در مأموریت پلیسی روز گذشته پلیس آگاهی استان مرکزی یادآور شد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با هشدار به محتکران و گران فروشان اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم در حوزه پیشگیری از ویروس کرونا ویروس، افزود: از آنجا که امنیت و سلامت شهروندان، همواره خط قرمز پلیس است شهروندان می توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک در زمینه حمل، فروش و نیز احتکار محصولات بهداشتی و ضد عفونی، از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، برخورد قانونی با متخلفان صورت پذیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها