ضرغامی:تصمیم حصر در شورای عالی امنیت ملی گرفته شد

ضرغامی در مراسم یادواره ای ۱۱۰۰ شهید شهرستان فسا گفت:سران فتنه ضربه مهلکی به اقتدار جهانی و آبروی ملی ایرانیان وارد کردند. آنان با شروع بیداری اسلامی، به دنبال پیاده‌سازی طرح جدیدی برای ایجاد آشوب و ناامنی بودند و مرتکب اقدامات تازه ای در این عرصه شدند.

ضرغامی:تصمیم حصر در شورای عالی امنیت ملی گرفته شد


عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی افزود: دولت اصلاحات اعتراضات مهدی کروبی با موضوع تقلب در انتخابات ۸۴ را با بی اعتنایی و تمسخر پاسخ داد.
برخلاف تصور خیلی‌ها ، مسئله حصر ۲۰ماه بعد از شروع فتنه و یک سال بعد از خروش تاریخی ۹ دی صورت گرفت.
تصمیم حصر در جلسه رسمی شورای عالی امنیت ملی صورت گرفت و علت اصلی آن هم جلوگیری از نا امنی و تشنج جدید و تبدیل کشور به صحنه درگیری مسلحانه همچون برخی کشورهای منطقه بود.


رییس اسبق صدا و سیما گفت: شهدا ستارگان هدایت در آسمان ظلمانی بی هویتی و سرگردانی جوامع هستند و راه رستگاری را به رهروان صادق خود نشان می‌دهند.

وی افزود:در فرهنگ قرآنی و کلام معصومین (علیهم السلام) مرگ و زندگی معنای متفاوتی دارند. مرگ باعزت عین حیات و زندگی ذلیلانه عین هلاکت و نابودی است.

ضرغامی در تجلیل از پدر بزرگوار شهید حججی نیز گفت: این شهید عزیز همچون مائده آسمانی بر سفره ایرانیان نازل شد و همانند سازی اعجاز گونه تصویر آن با حادثه کربلا، موجب وحدت بی‌نظیر آحاد ملت گردید.

* شهرستان فسا با تقدیم ۱۱۰۰ شهید و ۵ شهید مدافع حرم همچون نگین درخشانی در پهنه ایران اسلامی خودنمایی می‌کند. شهدای شما ، ذخیره الهی برای چنین روزهایی بودند. آنان مایه ابروی ملت ایران در دنیا شدند.

* سالهاست که دنیا شاهد دوقطبی دنیای استکبار به سرکردگی امریکا و دنیای مقاومت به رهبری ایران اسلامی است.

* شهدای مدافع حرم برازنده ملت ایران در این رهبری جهانی و حافظ امنیت و آسایش آنان هستند.


* مصاحبه های جدید رسانه ملی در آن مقطع با افرادی چون اکبر ناطق نوری و حسن روحانی ، حاکی از فروریختن آخرین پایگاه های آنان در میان مردم بود.

*با آغاز به کار دولت دوازدهم باید مطالبات و دغدغه های اصلی مردم که مسائل اقتصادی و معیشتی است در الویت رسانه‌ها باشد.نه مسائل حاشیه ای و نخ نمایی که هر چند وقت یکبار از دل جلسه های محفلی بیرون می آید.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها