کاهش حضور مردم در عرصه های طبیعی

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: امروز همزمان با روز طبیعت شاهد کاهش حضور مردم در عرصه های طبیعی و محیط های جنگلی هستیم.

کاهش حضور مردم در عرصه های طبیعی

سرهنگ علی عباس نژاد با اشاره به متفاوت بودن تردد در محیط های جنگلی و عرصه های طبیعی کشور نسبت به سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: بر اساس تدابیر مسئولان به دلیل شرایط فعلی تصمیم گرفته شد که از تردد شهروندان خصوصاً افراد غیر بومی به تمامی تفرجگاه ها و جنگل ها در سراسر کشور ممانعت شود که اقدامات یگان حفاظت از جنگل ها نیز در این راستا دو برابر شد؛ همکاران ما نیز در تمامی یگان های حفاظت خصوصاً شمال کشور ماموریت دارند که در جهت کمک به حفظ سلامت عمومی جامعه از تردد های بی مورد به جنگل ها و مراتع با هدف تفریح و سرگرمی قاطعانه جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه امروز ۱۳ فروردین و روز طبیعت است و هر سال بر اساس آداب و رسوم مردم به پارک، جنگل ها، تفرجگاه ها و … می روند، ادامه داد: بحمدالله با اعمال محدودیت های تردد، و رعایت موازین بهداشتی و توجه به توصیه های مسئولان از سوی مردم امروز حضور شهروندان در تمامی مناطق مذکور کاهش چشمگیری داشته است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرد: همچنان از مردم عزیز انتظار داریم تا رفع کامل ویروس کرونا از هر گونه تجمع انسانی در پارک ها، تفرجگاه ها و جنگل ها و.... خودداری و در خانه بمانند و با خادمان خود در نیروی انتظامی و همچنین سفیران سلامت که برای کنترل این ویروس در تلاش هستند، همکاری کنند.

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها