جزئیات دستگیری دزدان مسلح طلافروشی های پایتخت

دزدان مسلح دو طلافروشی تهران در عملیات کارآگاهان پلیسی آگاهی پایتخت دستگیر شدند. متهمان از بهمن ماه سال گذشته فعالیت مجرمانه خود را آغاز کرده بودند.

جزئیات دستگیری دزدان مسلح طلافروشی های پایتخت

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، شامگاه 27 بهمن سال گذشته مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به مغازه طلافروشی‌اش در یکی از خیابان‌های جوادیه خبر داد.ماموران کلانتری با حضور در این طلافروشی مشاهده کردند مردم مقابل این مغازه جمع شده‌اند و طلافروش نیز زخمی شده است. ماموران با دورکردن مردم از مقابل مغازه به تحقیق از طلافروش پرداختند.

وی به افسر تحقیق گفت: من در مغازه‌ام بودم که دو مرد در حالی که سلاحی به دست داشتند وارد طلافروشی شدند. آنها تهدیدم کردند و فریاد زدند هرچه طلا دارم روی پیشخوان بگذارم. خواستم مقاومت کنم و زنگ خطر را به صدا درآورم که یکی از آنها ضربه‌ای به سرم زد. مغازه‌ام را به هم ریختند و بعد با سرقت طلا و ایجاد رعب و وحشت فرار کردند.

بررسی ‌ها حاکی بود که سارقان دو تا سه کیلو طلا دزدیده‌ بودند.

دومین سرقت

در دومین سرقت سارقان، ساعت 11 و 20 دقیقه دهم خرداد امسال به یک طلافروشی در خیابان عباسی دستبرد زدند.

براساس بررسی های اولیه دو مرد مسلح به اسلحه کلت و کلاشینکف پس از توقف مقابل طلا فروشی در خیابان عباسی به سمت ویترین یورش برده و با شکستن ویترین مقداری از طلاهای داخل ویترین را سرقت کردند.

سارقان برای جلوگیری از دخالت مردم در سرقت اقدام به تیراندازی هوایی کرده تا با ایجاد رعب و وحشت اجازه ندهند مردم به آنها نزدیک شوند.

سارقان پس از سرقت طلاها با دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت پوششی از محل متواری شدند.

پس از دومین سرقت تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد و ماموران در بررسی های خود دریافتند که هر دو سرقت توسط اعضای یک باند انجام شده است. سرانجام پس از دو ماه از آخرین سرقت اعضای این باند، ماموران موفق به شناسایی سارقان مسلح شده و آنها را 30 مرداد دستگیر کردند.

قرار است دزدان مسلح امروز با انتقال به محل سرقت ، صحنه دستبرد به طلافروشی در خیابان عباسی را بازسازی کنند.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها