3هزار ماسک فیلتردار قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به کشف سه هزار ماسک فیلتردار در این شهرستان گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پرونده قضایی برای نامبرده تشکیل شد.

3هزار ماسک فیلتردار قاچاق در کاشان کشف و ضبط شد

سرهنگ علی قربانی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به کشف سه هزار ماسک قاچاق در کاشان اظهار داشت: ماموران کلانتری مشکات کاشان حین کنترل خودروهای ورودی به یک خودرو وانت پیکان مشکوک شده و آن را بکارگیری اقدامات فنی و تخصصی متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به بازرسی از خودرو مذکور افزود: با بازرسی از خودرو مذکور سه هزار ماسک فیلتردار که فاقد هرگونه مجوز قانونی برای حمل و به صورت قاچاق بود، کشف و ضبط شد و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر و پرونده برای نامبرده نیز تشکیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در کاشان ابراز داشت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال و بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا شهرستان کاشان طرح زوج و فرد از امروز تا 15 فروردین در کاشان اجرایی می‌شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت شهروندان نسبت به این مصوبه گفت: رعایت این مهم توسط آحاد شهروندان لازم‌الاجرا بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود در حالی که پیش از این نیز تردد از درب منزل در روزهای 12 و 13 ممنوع اعلام شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • کاربر ناشناس
    0

    این همه ماسک و این همه تلفات در کاشان و شهرهای دیگر.....این آخر بی وجدانی و انسانیت است.اگر مسلمان نبودن در مورد این افراد چه قضاوتی میشد؟!! بعضی به تظاهر مومن هستند .و در هر شرایطی فکر نابودی مردم در عوض،منافع خود هستند مثل احتکار کننده های زمان جنگ.....

  • کاربر ناشناس
    0

    پرسنل بیمارستان ها و مردم نیازمند به درمان ندارنند.

  • کاربر ناشناس
    0

    چه حیف نام اینها را گذاشتند انسان نه تازه ادعایی،مسلمانی هم دارنند و حتما خیلی به ظاهر جانماز آب می کشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها