کشف ۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس و هزار و ۵۵ لیتر انواع محلول ضدعفونی کننده توسط کارآگاهان پلیس فتای استان خبر داد.

کشف ۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس در زنجان

سرهنگ ایرج خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مأموران پلیس فتای استان در راستای مبارزه با فروشندگان اقلام بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی از فروش غیر مجاز دستکش و مواد ضد عفونی کننده در فضای مجازی مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی و مهندسی اجتماعی صورت گرفته محل اختفاء و نگهداری اقلام بهداشتی شناسایی و برابر هماهنگی قضائی مأموران پلیس فتا به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از آن ۲۲۸ هزار جفت دستکش لاتکس و هزار و ۵۵ لیتر انواع محلول ضدعفونی کننده کشف کردند.

خانی پور با بیان اینکه یک نفر در این زمینه دستگیر شد، گفت: با دستور مقام قضائی واحدهای صنفی مورد نظر پلمب و اقلام کشف شده تحویل مراجع مربوطه استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خرید و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز را در فضای مجازی جرم دانست و تصریح کرد: مأموران پلیس فتای استان با رصد شبانه روزی با فروشندگان غیر مجاز اقلام بهداشتی برخورد جدی خواهند کرد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها