اختصاصی خبر فوری/

مرگ خانم دکتر اسیدپاش بر اثر سکته

خانم دکتری که با اسیدپاشی به خاله‌اش در خیابان برزیل قصد فرار به کانادا را داشت ، بر اثر سکته جان باخت.

مرگ خانم دکتر اسیدپاش بر اثر سکته

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوری ، رسیدگی به این پرونده از پنجم اردیبهشت سال گذشته و به دنبال گزارش یک مورد اسیدپاشی در خیابان برزیل در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، قربانی اسیدپاشی زن 63 ساله ای است. اسیدپاش هم خواهرزاده این زن بود. زن 42 ساله که پزشک است قبل از فرار به کانادا دستگیر شد.

او در بازجویی ها با قبول اتهامش گفت: مقیم کانادا هستم اما مدتی‌ است با خاله‌ام در یک ساختمان زندگی می‌کنم. روز حادثه ساعت ۲ بعدازظهر با ظرف ماست که داخلش اسید بود به در خانه خاله‌ام رفتم وقتی در را باز کرد برای اینکه اسید روی خودم نریزد چند قدم عقب‌تر رفتم و اسید را روی صورت و پای خاله‌ام ریختم. در مورد انگیزه‌ام نمی‌خواهم حرفی بزنم.چند وقتی است در حال جدا شدن از همسرم هستم حتی پرونده‌ای در دادگاه داریم و بزودی رأی صادر خواهد شد، اختلاف شدیدی با خاله‌ام داشتم و پس از پرس‌وجو فهمیدم اسیدپاشی مجازات سنگینی ندارد. قرار بود شب حادثه به کانادا سفر کنم و دیگر برنگردم که دستگیر شدم.

پس از تحقیقات این زن روانه زندان شد اما بعد از مدتی با سپردن وثیقه آزاد شد. او دو روز قبل و در حالی که پرونده اش در دادسرا مفتوح بود بر اثر سکته جان باخت تا پرونده این اسیدپاشی مختومه شود.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها