توقیف ۴ فروند شناور متخلف در آب‌های کیش

جانشین پایگاه دریابانی کیش از توقیف ۴ فروند شناور متخلف در آب‌های جزیره کیش خبر داد.

توقیف ۴ فروند شناور متخلف در آب‌های کیش

سرهنگ جلال همتی جانشین پایگاه دریابانی کیش گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای سلامت جزیره کیش، نيروهاي پايگاه درياباني با همکاری بومیان جزیره، با رصد حوزه استحفاظي و اعزام گشت، حين کنترل آب های جزیره کیش، 4 فروند شناور صیادی که در حال ورود به کیش را توقیف کردند.
وی علت توقیف این 4 شناور را عدم رعایت قوانین ابلاغی به ویژه بی توجهی به ممنوعیت ترددها برابر ابلاغیه شورای سلامت جزیره کیش و اقدام به جابه جایی مسافر برای ورود غیر قانونی به جزیره عنوان کرد، افزود: با هماهنگی قضائی این شناورها تا پایان فروردین ماه جاری توقیف خواهند بود.
سرهنگ همتی تأکید کرد: سلامت و آرامش مردم خط قرمز پلیس محسوب می شود و دریادلان این فرماندهی با هرگونه اقدامی که باعث از بین رفتن سلامت وامنیت و آرامش مردم شود در راستای قانون برخورد جدی خواهد شد.
جانشين پايگاه درياباني کیش خاطرنشان کرد: صیادان و مردم عزیز ایران اسلامی از سفر ها پرهیز و به رعایت این اصل مهم توجه جدی داشته باشند و کیشوندان نیز می توانند با در خانه ماندن برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی به جامعه پزشکی کنند و در صورت مشاهده تخلفات با سامانه 110 تماس حاصل کنند.
وي گفت: در هفته گذشته نيز 9 فروند شناور متخلف که نسبت به جابجایی غیرمجاز مسافر اقدام کرده بودند، توقیف شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها