محمود واعظی با انتشار پیامی از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد

با پایان کار دولت یازدهم، محمود واعظی با انتشار پیامی از این مجموعه قدردانی کرده و با وزارت ارتباطات خداحافظی کرد.

محمود واعظی با انتشار پیامی از وزارت ارتباطات خداحافظی کرد

به گزارش خبر فوری و به نقل از ایلنا، واعظی در این پیام، یکی از مهم ترین اقدامات وزارت متبوعش در دولت یازدهم را توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات دانست که پیامدهای مثبتی همچون افزایش پایداری، استحکام، استقلال و امنیت شبکه، افزایش محتوا و خدمات داخلی بومی، گردش داخلی اطلاعات و ترافیک، و کاهش هزینه را در بر داشته است.

او همچنین از اصلاح و ارتقای سامانه نام دامنه کشور، ایجاد مراکز تبادل آدرس دهی جهانی، ارائه خدمات دولت به صورت الکترونیکی، توسعه شبکه انتقال کشور و مواردی از این دست به عنوان دستاوردهای وزارت ارتباطات در دولت یازدهم نام برد.

واعظی اهم فعالیت های وزارتخانه متبوعش را در راستای کاهش وابستگی به خارج، ارتقای توان تولید داخلی و رفع نیازهای اساسی کشور عنوان کرده است که در بین آنها می توان به جویشگر بومی، ایجاد کریدور فناوری اطلاعات و ارتباطات، و ساخت و تأمین ماهواره بومی اشاره کرد.

وی حمایت از کسب و کار های جدید در حوزه IT با هدف اشتغال پایدار، توسعه متوازن در مناطق محروم و روستایی و توسعه بازار ICT کشور را هم از موفقیت های ارزشمند این وزارتخانه دانست و برای وزیر جدید این وزارتخانه هم آرزوی توفیق و سرافرازی کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها