بازداشت تولیدکنندگان الکل تقلبی در بیله‌سوار

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ۵ نفر از تولیدکنندگان الکل تقلبی در شهرستان بیله‌سوار بازداشت شدند.

بازداشت تولیدکنندگان الکل تقلبی در بیله‌سوار

سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در عملیات مأموران پلیس امنیت عمومی بیله‌سوار ۵ نفر از تولیدکنندگان الکل تقلبی که اقدام به توزیع آن نیز می‌کردند، بازداشت شدند.

وی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا و انتشار شایعات کذب در فضای مجازی مبنی بر کاهش تأثیر این ویروس با نوشیدن مشروبات الکلی، تعدادی افراد سودجو و فرصت طلب در شهرستان بیله‌سوار اقدام به تولید مشروبات الکلی دست‌ساز با اتانول، وایتکس و متانول نموده و سپس آن‌ها را با قیمت کلان به فروش می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از شهروندان به‌خصوص جوانان به دلیل ناآگاهی، اقدام به مصرف این نوع الکل کرده بودند که دچار مسمومیت، نابینایی و فوت شده شدند که پلیس با انجام بررسی‌های تخصصی، اشراف کامل اطلاعاتی و افزایش کنترل‌ها، ۵ نفر که اقدام به تولید و توزیع الکل‌های تقلبی می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی، بازداشت کرد.

حسینی تصریح کرد: در این عملیات ۱۴۰ بطری یک لیتری و ۲۵۰ لیتر الکل تقلبی کشف شد.

شهرستان بیله‌سوار یکی از شهرستان‌های مرزی ایران است که در بخش مرکزی شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل واقع شده‌است این شهر حدود۶۰۰۰سال قدمت دارد.

منبع: خبر گزاری فارس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها