همایون پسر محمدرضا نیست

همایون شجریان بودن در این روزگار، کار سختی است. پسرِ یک پدرِ مشهور بودن که احوال خوانندگیِ موسیقی اصیل ایرانی را دگرگون کرده است، و پسر انتخاب کرده راه پدر را برود. چنین انتخابی همیشه این خطر را دارد که زیر سایه‌ی نام پدر بمانی و حتی بخاطر آبروی پدر، تأیید شوی.

همایون پسر محمدرضا نیست

به گزارش خبر فوری به نقل از گلونی ، همایون اما داستانی دیگر است. او در جهان موسیقی مدت‌هاست که دیگر همایون، پسر محمدرضا نیست. خودش یک برند بلندبالاست. راه‌های تازه را بی هیچ وحشتی می‌آزماید و بیشتر از پیش در قلب‌ها خانه می‌کند. شعرهای متحورانه برمی‌گزیند، گیتار و پیانو و ابزارهای موسیقی کلاسیک را با آلات موسیقی ایرانی همراه می‌کند و دنیایی گسترده‌تر از دیروز در این وادی می‌سازد. مدام بالاتر می‌رود، شکوهمندتر و راست‌قامت‌تر می‌ایستد. مدام نشان می‌دهد که حالا خودش یک استاد است.

#کنسرت_نمایش_سی آخرین اثر فوق‌العاده‌ی اوست. باز هم یک راه نو و یک کار نو. باز هم اثری تازه که چشمانت را از عشق به میهنت خیس می‌کند. اما از این اشک‌ها شرمنده نیستی. سرت را بالا می‌گیری و می‌باری، چون این کلمات دقیقاً احساس ما به مادرمان، خانه‌مان، گنج‌مان، #ایران عزیزمان است.

حقیقت این است که همایونِ جوان‌بخت ما، فقط یک خواننده و یک هنرمند نیست. او مرغِ سحر ماست. همایون دیگر به تنهایی یکی از دلایل دلگرمی و افتخار به ایرانی بودنمان است.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • مهران
    0

    هیچ کس علیرضا افتخاری نمی شود که متاسفانه خیلی ناجوانمردانه و حساب شده او را از میدان به در کردند و راه را برای خود باز کردند . درود بر علیرضا افتخاری عزیز که دلش پاک است و خرده شیشه ندارد و مثل بعضی ها موذی نیست .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها