صادرات الکل ممنوع شد

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت اعلام کرد: به منظور تامین نیازهای داخلی صادرات الکل ممنوع است.

صادرات الکل ممنوع شد

«مهدی صادقی نیارکی» اضافه کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز برای تولید مواد ضدعفونی کننده در کشور وجود دارد، صادرات الکل ممنوع است.

وی افزود: علاوه بر این، تعرفه واردات مواد اولیه مانند الکل نیز به ۵ درصدکاهش یافته تا واردات با حجم و سرعت بیشتری انجام شود.

صادرات ماسک از ۲۱ بهمن ماه به منظور تامین نیاز داخل ممنوع اعلام شد؛ همچنین گمرک دستور داد محموله‌های پزشکی صادراتی موجود در گمرکات باید به کشور بازگردند.

منبع: خبرآنلاین

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هموطن
    0

    من تعجبم از اینه که جلو صادرات ماسک از 21 بهمن ماه چرا گرفته شد؟؟؟؟ مگر در شرایط هشدار نبودیم؟؟؟؟؟ حالا که جلو صادرات گرفته شده بازم این همه ماسک تولیدی کجاست؟؟؟؟ متاسفانه کل مواد ضدعفونی کننده و ماسک های مختلف یهویی ناپدید میشن و اونوقت تو انبارهای شرکتها و جاهای دیگه پیدا میشن!!!! حالا این همه کشفیات داشتین پس چرا بدست مردم نمیرسن؟؟؟؟ فکر کنم وقتی همه درگیر کرونا شدیم اونوقت این اقلام بدستمون برسه، واقعا عجیبترش اینه در شرایط بحرانی مردم باید به داد هم برسن که برعکسه، عده ای فکر میکنن با فروش چندبرابری ماسک و ژلی که احتمار کردن میلیاردر میشن!!! فافل از اینکه خیلی از مردم گرفتار میشن و آخرش نوبت خودشون میرسه که با یه بهانه اونا هم کرونا بگیره و شرش از دنیا کم بشه شاید یکی از نامردهای روزگار کمتر بشه اگه دوباره یکی طمع کار بشه و جاشو بگیره ولی اونم یه روز به همین سرنوشت میفته

  • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
    0

    از کجا میدونستید که 21 بهمن ماه کشور به ماسک نیاز دارد؟شما که از 1 اسفند اعلام کردین. برای واردات الکل در چنین شرایطی باید پول توی جیب دولت بره. تا امروز صادر میکردین پس. ولی وارداتش باید بهتون پول بدیم. عجب دنیایی شده

  • اکبر
    0

    چقدر دیر ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها