اعتراف 560 فقره ای سارقان در البرز

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان خودرو و لوازم خودرو با اعتراف به 560 فقره سرقت در شهرستان

اعتراف 560 فقره ای سارقان در البرز

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر گفت: در پی افزایش سرقت خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهرستان "فردیس" رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه خودشان متوجه شدند، سارقان در گروه های 2 نفره ابتدا خودروهای مدل پایین فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی می کنند و پس از سرقت خودرو، لوازم آن را جدا کرده و در اطراف شهر رهایش می کنند.

سردار "محمدیان" تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان "فردیس" با تلاش های شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی گسترده در نهایت موفق به شناسایی 2 نفر از سارقان شدند که با بررسی سوابق آن ها مشخص شد، نامبردگان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت چندین روزه سارقان، در نهایت در فرصتی مناسب سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه سوار بر 2 خودرو سرقتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار محمدیان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، سارقان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند، لب به اعتراف گشوده و به 60 فقره سرقت خودرو و 500 فقره سرقت لوازم خودرو اقرار کردند.

وی با بیان این که ارزش اموال سرقت شده توسط اعضای این باند را کارشناسان 30 میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: تحقیقات برای شناسایی مال باختگان و یافتن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان "البرز" در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت اموالشان به توصیه های پلیس در انجام اقدامات بازدارنده توجه کنند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها