مراسم تحلیف نشان داد که پروژه منزوی سازی ایران پوچ است/ عکس گرفتن نمایندگان سهل انگاری بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علیرغم حرافی آمریکا که ایران در جهان منزوی است، مراسم تحلیف نشان داد که پروژه منزوی سازی ایران چقدر پوچ است.

مراسم تحلیف نشان داد که پروژه منزوی سازی ایران پوچ است/ عکس گرفتن نمایندگان سهل انگاری بود

خبر فوری / علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه، 17 مرداد) بهارستان ضمن تبریک به خبرنگارن به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: امیدوارم تلاش های خبرنگاران در مسیر حل مشکلات، عامل پیشرفت کشور باشد.

وی افزود: حضور مهمانان خارجی و مقامات عالیرتبه در مراسم تحلیف حکایت از احترامی دارد که دولتها و ملتها برای ایران قائل هستند.

لاریجانی ادامه داد: این مراسم نشان از ارزشمندی مردم سالاری دینی و احترام به رای ملت در کشور ما را نشان داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مراسم تحلیف علیرغم حرافی آمریکا و برخی کشورها که بارها فریاد زدند ایران منزوی در جهان است نشان داد که دولت ها علاقمند به ایران هستند و پروژه منزوی سازی ایران پوچ و بیراهه است.

وی افزود: حضور این مهمانان نشان داد که تحریم های آمریکا چقدر بی مقدار است و اقدامات ایذایی آمریکا برای محدودسازی روابط تجاری کشورها با ایران نتیجه ای نداشته است.

نماینده مردم قم ادامه داد: گره زدن برخی مسائل امنیتی به جریان های جناحی آفتی است که گرفتار کشور شده است که تلاش های باارزش را به حاشیه می کشاند.

وی با انتقاد از کسانی که ماجرای سلفی برخی از نمایندگان با موگرینی را بسیار برجسته کردند، گفت: اگر چه تصویر برداری برخی از نمایندگان با یکی از مهمانان خارجی نوعی سهل‌انگاری بود، اما تبدیل آن به موضوعی اساسی و ندیدن همه اثرات مهم این اجلاس در امنیت ملی کشور درست اندیشی نیست و در آن نمی‌توان نگاهی ملی را دید.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها