زرافشان از حضور در وزارت آموزش و پرورش انصراف داد/ مولاوردی یک قدم به وزارت نزدیک شد

علی زرافشان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای حضور در وزارت آموزش و پرورش از حضور در این وزارتخانه انصراف داد.

زرافشان از حضور در وزارت آموزش و پرورش انصراف داد/ مولاوردی یک قدم به وزارت نزدیک شد

به گزارش سایت خبر فوری ، علی زرافشان گزینه پیشنهادی حسن روحانی برای حضور در وزات آموزش و پرورش از حضور در این وزارتخانه انصراف داد.

احسان بداغی، خبرنگار روزنامه اعتماد در توئیتر خود نوشت: علی زرافشان، جدی ترین گزینه وزارت آموزش وپرورش دولت دوازدهم، از پذیرش وزارت انصراف داد.

شهیندخت مولاوردی از گزینه‎های دیگری بود که از وی برای حضور در وزارت آموزش و پرورش نام برده می‏‌شود از این رو با انصراف زرافشان شانس وی برای حضور در این وزارتخانه افزایش پیدا کرد.

پیش از این 157 نماینده در نامه‎‏ای به رییس‌جمهور درباره لزوم معرفی وزیر زن تذکر داده بودند و خواستار توجه به این مطالبات شده بودند.

الیاس حضرتی نماینده مردم تهران نیز قبلا در توئیتر خود درباره عدم رای اعتماد برخی از نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت از جمله علی زرافشان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داده بود.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ali
    0

    اموزش و پرورش پس از انقلاب بکلی ویران شده و با تغییرمکرر شیوه های اموزشی و کتب درسی و قوانین نابجا به کلافی پیچیده و سردرگم تبدیل شده که هیچکس قادر به اصلاح ان نیست و به نهادی بسیار پرهزینه و ناکارامد تبدیل شده بخصوص که افرادی که باسختی دیپلم گرفتند و حال با سهولت مدارک لیسانس و فق را اخذ مبر هزینه های این ارگان می افزایند و هیچ محدودیتی هم برای مدرک گرفتن نیست مثلا اعمال مدرک لیسانس یا بالاتر برای خدمتگذار چه توجیهی دارد درحالیکه هیچ سواد مرتبط مدرک ندارند و بفرض محال که داشته باشند جای استفاده ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها