آشنایی با بهترین تور های نوروزی

انتخاب بهترین تور های نوروزی سبب پدید آمدن یک سفر آرام و لذت بخش برایتان خواهد شد و به همین دلیل باید حتما در انتخاب تور نهایت دقت را داشته باشید.

آشنایی با بهترین تور های نوروزی

انتخاب بهترین تور های نوروزی سبب پدید آمدن یک سفر آرام و لذت بخش برایتان خواهد شد و به همین دلیل باید حتما در انتخاب تور نهایت دقت را داشته باشید.

از جمله بهترین تور های نوروزی نیز می توان به تور دبی، گرجستان، ارمنستان و باکو اشاره کرد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با تور نوروز سفریتو ارائه نموده ایم:

تور زمینی ارمنستان از بهترین تور های نوروزی

یکی از بهترین تور های نوروزی را می توان تور ارمنستان دانست که این تور می تواند بهترین لحظات را برایتان تداعی نماید. کشور ارمنستان یکی از کشور های همسایه شمالی ایران می باشد که هر ساله شاهد برگزاری تور های متعددی به مقصد این کشور هستیم. تور های ارمنستان از جمله محبوب ترین تور های نوروزی هستند و دلیل آن را می توان مساعد بودن شرایط آب و هوایی در این منطقه دانست. آب و هوای ارمنستان تقریبا مشابه با مناطق شمالی کشور ایران خواهد بود و به همین دلیل بهار می تواند یکی از مناسب ترین فصول برای سفر به ارمنستان باشد و به همین دلیل با نزدیک تر شدن به نوروز شاهد برگزاری تور های متعددی در آژانس های مختلف هواپیمایی به مقصد ارمنستان هستیم.

یکی از دلایلی که سبب قرار گرفتن ارمنستان در میان بهترین تور های نوروزی شده را می توان پایین بودن میزان هزینه های سفر به این کشور دانست چرا که ارزش پول این کشور در مقایسه با ایران پایین تر بوده و می توانید از تفریحات متنوعی در آن استفاده نمایید. پارک های آبی، پارک ها، طبیعت بکر و... از جمله مواردی هستند که با بازدید از آنها می توانید بهترین لحظات را به همراه دوستان و آشنایان خود سپری نمایید. این تور در تعداد روزهای مختلف برگزار می شود و می توانید متناسب با خواسته خود در تور مورد نظر شرکت نمایید.

قیمت تور گرجستان

یکی دیگر از بهترین تور های نوروزی را می توان گرجستان دانست که این کشور بین آسیای غربی و اروپای شرقی واقع شده و به دلیل داشتن مراکز تفریحی بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

در کشور گرجستان جاذبه های بسیاری ارزش دیدن خواهند داشت و از جمله مهمترین دیدنی های گرجستان می توان به ارتفاعات آن اشاره کرد. گرجستان مقصد مناسبی برای طبیعت گردی خواهد بود و می توانید سرسبزی های کوهستان های گرجستان را هدف قرار دهید. آب و هوای گرجستان را می توان در حالت کلی سرد در نظر گرفت و به دلیل بارش برف فراوان در این کشور شاهد سفید پوش شدن شهر و ارتفاعات در فصل زمستان خواهیم بود و به دلیل خنک بودن هوا، کلیه برف ها بر روی ارتفاعات به خوبی باقی خواهند ماند و می توانید از اسکی روی یخ نهایت لذت را ببرید. شکم گردی در گرجستان را نیز به شما توصیه می کنیم چرا که بهترین غذاهای محلی را می توانید در این کشور امتحان نمایید. رستوران های متعددی در گرجستان فعالیت می کنند که می توانید بهترین غذاها را در این رستوران ها امتحان کرده و لذت یک سفر کامل را ببرید.

در انتخاب شرکت برگزار کننده تور نیز باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که شرکت های مختلف خدمات متفاوتی را به مسافران ارائه می نمایند و بی شک انتخاب درست آژانس هواپیمایی سبب خواهد شد که بیشترین لذت را از سفر خود ببرید.

تور نوروز باکو

باکو یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران بوده و از جمله بهترین تور های نوروزی به شمار می رود. باکو پایتخت جمهوری آذربایجان بوده و از هر نظر برای این کشور حائز اهمیت می باشد. شهر باکو جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی را در خود جای داده و به همین دلیل از اهمیت گردشگری بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و هر ساله خیل عظیمی از گردشگران از سراسر نقاط جهان این شهر را به عنوان هدف انتخاب می کنند. باید بدانید که در مواقع نوروز باکو شرایط آب و هوایی مناسبی داشته و به همین دلیل می توانید به سهولت در آن به گشت و گذار بپردازید.

بی شک یکی از دلایل قرار گرفتن نام باکو در میان بهترین تور های نوروزی همین مناسب بودن شرایط جوی خواهد بود. در این شهر مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها و... بسیاری فعالیت می نمایند که همه این امکانات جهت رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده و می توانید با استفاده از این خدمات، بهترین سفر را برای خود رقم بزنید. تور باکو یکی از بهترین تور های نوروزی به شمار می رود که می توانید به صورت خانوادگی در آن شرکت نمایید چرا که سفر به همراه تور مزیت های بسیاری خواهد داشت و از جمله مهمترین مزایای آن می توان به ارائه: بیمه مسافرتی، برنامه سفر، بلیط هواپیما، رزرو هتل و... اشاره کرد.

به دلیل همراه بودن یک تور لیدر فارسی زبان به همراه شما نیز می توانید کلیه جاذبه های گردشگری این شهر را مورد بازدید قرار دهید.

قیمت تور دبی از جمله بهترین تور های نوروزی

یکی از بهترین تور های نوروزی را می توان تور دبی دانست. دبی یکی از بهترین شهر های مدرن جهان به شمار می رود که این شهر روز به روز در حال پیشرفت بوده و مراکز تفریحی و خدماتی متنوعی در این شهر خدمات رسانی می نمایند و می توانید بهترین تجربه را با انتخاب این تور داشته باشید.

دبی به دلیل داشتن مرز دریایی با دریای خلیج فارس تفریحات ساحلی بسیاری داشته و می توانید از این تفریحات نهایت لذت را ببرید. دبی هتل های لوکس متعددی را در خود جای داده و بی شک یکی از بهترین تور های نوروزی برای ایرانیان خواهد بود. هر یک از هتل های دبی خدمات ویژه ای برای مسافران ارائه می نمایند و در این شهر حتی شاهد فعالیت هتل 7 ستاره برج العرب نیز هستیم. پارک آبی های متعددی در دبی فعالیت می کنند که هر یک از این پارک آبی ها مختص به گروه سنی خاصی بوده و می توانید متناسب با خواسته خود یکی از این پارک ها را هدف قرار دهید. تور های متعددی به مقصد دبی برگزار می شوند که هر یک از این تور ها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتی به مسافران ارائه می نمایند .

همچنین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین قیمت تورها می توانید از سایت سفریتو به عنوان یک مرجع رسمی در ارائه تورهای گردشگری ارزان قیمت و اقتصادی مراجعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد تورها میتوانید از کارشناسان آنلاین و یا تماس با کارشناسان تور مورد نظر کسب اطلاعات نمایید.

منبع :

https://safarito.net/amp/tours/

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها