قصاص و حبس برای سه زن و مرد جنایتکار

حکم قصاص و زندان برای سه زن و مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک مردی را در یک باغ متروکه به قتل رسانده بودند از سوی قضات دادگاه کیفری استان البرز صادر شد.

قصاص و حبس برای سه زن و مرد جنایتکار

حکم قصاص و زندان برای سه زن و مرد جنایتکار که در اقدامی هولناک مردی را در یک باغ متروکه به قتل رسانده بودند از سوی قضات دادگاه کیفری استان البرز صادر شد. این حادثه در شهریور سال 96 رخ داد.

زن جوانی به‌نام سمانه سراسیمه به کلانتری 12 واوان مراجعه و عنوان کرد: همسرم نادر پس‌ از خروج از خانه برنگشته و هیچ اطلاعی هم از او ندارم.

پس‌ از اظهارات این زن، رسیدگی به این پرونده آغاز شد و مأموران در نخستین گام آخرین تماس‌های تلفنی نادر را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد او آخرین بار با مردی به‌نام مسعود در محدوده محمدشهر کرج قرار ملاقات گذاشته بود.

با این سرنخ، مسعود ردیابی و بازداشت شد.

او در بازجویی‌ها عنوان کرد: مدتی است که با سمانه همسر مقتول ارتباط دوستی برقرار کرده و به هم علاقه‌مند شده بودیم.

سمانه در صحبت‌هایش بارها گفته بود که نادر او را آزار می‌دهد.

پس از مدتی نادر متوجه ارتباط ما شد و از من خواست تا با هم ملاقات کنیم وقتی موضوع را به سمانه گفتم او پیشنهاد داد نادر را به باغی که متعلق به یکی از دوستان سمانه بود بکشانم سپس با همدستی پسرعمه‌ام فرید او را با چاقو کشتیم و جسدش را داخل چاهی در باغ متروکه انداختیم.

با اعتراف مسعود تیمی از مأموران آگاهی به باغ مورد نظر رفتند و جسد نادر را روز 16 شهریور در داخل چاه ۱۰ متری کشف کردند و جسد به دستور بازپرس کشیک قتل به پزشکی قانونی منتقل شد. در ادامه فرید و سمانه نیز دستگیر شدند.

پس از محاکمه هر سه متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی قیومی و با حضور قاضی فیروزه‌ای رنجبرمستشار دادگاه با حکم قضات دو متهم مرد به اتهام مشارکت در قتل به قصاص نفس و زن جوان نیز به اتهام معاونت در قتل شوهرش به 15سال حبس محکوم شدند، علاوه براین زن ومرد جوان به اتهام رابطه نامشروع با یکدیگر به 99 ضربه شلاق محکوم شدند.

منبع: روزنامه ایران

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها