آیا عینک هوشمند جایگزین تلفن همراه می شود؟

خرداد ماه امسال بود که یکی از تحلیلگران وال استریت به نام «جین مانستر»، پیش بینی کرد که عینک هوشمند واقعیت افزوده اپل در سال 2020 معرفی خواهد شد.

آیا عینک هوشمند جایگزین تلفن همراه می شود؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، حالا «الکس کیپمن» خالق هولولنز و «دونا سارکار» مدیر بخش ویندوز اینسایدر مایکروسافت نیز نظرات مشابهی را ارائه کرده و اظهار داشته اند عینک های هوشمند AR در آینده جای تلفن های هوشمند را خواهند گرفت.

آقای کیپمن اعتقاد دارد اسمارت فون ها همین حالا هم از رده خارج بوده و مردم هنوز این مسئله را نمی دانند. او می گوید در آینده ابزارهای پوشیدنی هولوگرافیک، مانند عینک های هوشمند، جایگزین موبایل ها و تلویزیون ها می شوند؛ چرا که وقتی اپلیکیشن ها، ویدئوها، اطلاعات و حتی زندگی اجتماعی همواره در میدان دید کاربر باشد، دیگر نیازی به سایر نمایشگرها نخواهد بود.

از سوی دیگر خانم سارکار به مفهوم کلمه موبایل (به معنی قابل حمل) اشاره داشته و می گوید ابزارهای قابل حمل تنها به تلفن های همراه محدود نمی شوند. او از هولولنز به عنوان یک وسیله موبایل یاد کرده و معتقد است که در آینده، ابزارهای قابل حمل متفاوتی روانه بازار خواهند شد. وی همچنین خیره شدن به نمایشگرها را غیر طبیعی دانسته و آن را یکی از عوامل فاصله گرفتن از جامعه و تعاملات انسانی واقعی می داند.

به گزارش خبرفوری پیشتر نیز شنیده می شد که عینک حداقل بتواند جایگزین ساعت هوشمند شود.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها