فضای مجازی به دنبال ناامن جلوه دادن انتخابات است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری از مردم خواست به فضای مجازی اعتماد نکنند، زیرا این فضا به دنبال ناامن جلوه دادن انتخابات است.

فضای مجازی به دنبال ناامن جلوه دادن انتخابات است

حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور از نامزدهای انتخابات مجلس و هواداران آن‌ها خواست در فعالیت‌های انتخاباتی شان قانون را رعایت کنند تا شاهد انتخاباتی امن و سالم و با نشاط باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در رابطه با اقدامات پیشگیرانه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخابی گفت: ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی تاکنون در تهران ۱۰ جلسه و بیش از ۴۵ مصوبه داشته است که ستاد‌های متناظر در شهرستان و استان‌ها به همین ترتیب جلسات و مصوباتی داشته اند.

وی گفت: تلاش ما بر این است که با همکاری همه دست اندرکاران امر انتخابات فضای سالم و امنی برای حضور حداکثری مردم در فضایی با شور و نشاط فراهم شود.

دادستان کل کشور افزود: قطعاً ممکن است تخلفاتی واقع شود که برای پیشگیری از آن اقداماتی انجام داده‌ایم و نامزد‌ها را توجیه کرده‌ایم.

حجت الاسلام و و المسلمین منتظری گفت: انتظار ما این است که نامزد‌ها تلاش کنند تا فضای سالم و امن ایجاد شود و از هر گونه اقدام خلاف قانون جلوگیری کنند، چرا که این افراد بنا دارند فردا در مجلس برای اداره کشور قانونگذاری کنند و شایسته نیست که از همین ابتدا در گوشه و کنار برای پیشرفت کار خود مرتکب اعلام خلاف قانون شوند.

وی افزود: ما انتظارمان از نامزدهای انتخابات این است که خودشان سلامت انتخابات را صیانت کنند و مراقب هوادارانشان هم باشند که مرتکب تخلف نشوند.

دادستان کل کشور ادامه داد: مجریان، مدیران و دست اندرکاران انتخابات در سطح استاندار، فرماندار، بخشدار و سایر مسئولان اجرایی حق حمایت از یک نامزد خاص را ندارند، چرا که مسئولان از نظر ما باید عناصری در حفظ سلامت انتخابات باشند.

وی درباره اینکه آیا قوه قضاییه برنامه‌ای را برای برخورد با کسانی که قصد دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات را دارند پیش بینی کرده است؟ افزود: در حوزه فضای مجازی رصد‌ها به گونه‌ای است که اگر جرمی رخ داد یا توقیف صورت می‌گیرد یا تذکرات لازم داده می‌شود.

دادستان کل کشور از مردم خواست به فضای مجازی اعتماد نکنند، چرا که این فضا به دنبال ایجاد ناامنی و ناسالم جلوه دادن انتخابات است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری گفت: فضای مجازی با شایعه پراکنی، دروغ پراکنی و تخریب چهره‌ها به دنبال ایجاد ناامنی در انتخابات است و از مردم بصیر تقاضا می‌کنیم فریب فضای مجازی را نخورند و اطلاعات را از منابع صحیح دریافت کنند و از کسانی درباره صلاحیت نامزد‌ها تحقیق کنند که اطلاعات کافی را داشته باشند و به هیچ وجه به فضای مجازی اعتماد نکنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    برو بابا خداپدرتو بیامرزه نیازی به فضای مجازی نیست 40ساله مردم دارند عملکردجکومت ومجلس را میبینند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است .فقط حرف مفت زدیدید .اشرفی گر .دزد ثروت اندوز کاخ نشین شدید مسلمان الکی لامذهب مقدس معاب هستید .جز فقرو فساد وفحشا بخاطر فقر چه ارمغانی برای ملت آوردید .صد رحمت به شاه اون ساواک داشت شما سازمان اطلاعات دارید .اونموقع شغل کار همه چی فراوان اگر شاه بود بااین تکنولوژی پیشرفته الان مرفه ترین کشور دنیا بودیم اگر میخوردند مردمم دررفاه بودند مگر مردم کور هستند دارند میبینند وتشخیص میدن چیزی که یاد گرفتید دشمن وفضای مجازی دست بردارید گورتونو گم کنید برید سراع مطهرات نماز گفتنتون

  • ایرانی
    0

    آقا اصلا" انتخابات شما امن ترین انتخابات دنیا ؛ ما رأی نمیدیم !!!!!!!!!

  • رحمان
    0

    كارامدي طي 40 سال مشخص شده دلتان به 40 سال دوم خوشه عجب پوست كلفتهايي هستين يه آمار بدين در 57 چند نفر كشته شدند فقط با آمار كشته شده هاي 98 مقايسه كنيم نكنه از پزشكي قانوني وقت بايد سوال كنيم كثيف ترين كارممكن دادن راي است

  • موشک انداز
    0

    #رای بی رای

  • ناشناس
    0

    همه چی آرومه ما چقد خوشبختیم تا تو هستی مسئول ما همش میخندیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها