سارقان ۳۰ منزل دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: سارقان سابقه داری که در مناطق مختلف شهرستان کرج اقدام به ۳۰ فقره سرقت از منازل کرده بودند، دستگیر شدند.

سارقان ۳۰ منزل دستگیر شدند

سردار سید جعفر حسینی جانشین فرماندهی انتظامی استان البرزاظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در مناطق مختلف شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
ماموران در تحقیقات اولیه خود متوجه شدند سارقان در ساعات غروب آفتاب در گروه های ۳ و ۴ نفره ابتدا منازل و سوژه های خود را شناسایی و به وسیله کلید وارد منازل آن ها می شوند و پس از سرقت اموال با ارزش مالباختگان به وسیله یک دستگاه خودرو پراید اقدام به فرار می کنند.
وی خاطرنشان کرد که ماموران با به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و با بررسی سوابق وی متوجه شدند نامبرده از سارقان سابقه دار و حرفه ای است و هم اکنون نیز متواری است و بستگانش از مخفیگاه او اطلاعی ندارند.
مخفیگاه متهم در منطقه ماهدشت کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
متهم پس از دستگیری با مشاهده مستندات پلیس راهی برای انکار سرقت های خودش ندیده و به ۳۰ فقره سرقت از منازل شهروندان با همکاری ۲ نفر از همدستانش اعتراف کرد.
سردار حسینی گفت: مخفیگاه همدستان متهم در ۲ عملیات جداگانه آن ها نیز دستگیر کردند.
طی تلاش صورت گرفته تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند ادامه دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها