پلیس البرز سارقان ۳۳۵ رأس دام را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی البرز گفت: مأموران انتظامی شهرستان نظرآباد استان البرز موفق به دستگیری عوامل سرقت ۳۳۵ رأس دام شدند.

پلیس البرز سارقان ۳۳۵ رأس دام را دستگیر کرد

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز روز دوشنبه اظهار داشت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت احشام در روستای احمدآباد نظرآباد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

پس از حضور کارآگاهان در محل سرقت دام‌ها، در تحقیقات از مالک دامداری مطلع شدند که ۱۲۰راس گوسفند که تحویل نگهبان دامداری بود به سرقت رفته است و با توجه به ناپدید شدن ناگهانی نگهبان دامداری، ظن سرقت توسط وی افزایش یافت.

مأموران با انجام تحقیقات میدانی و مراجعه به آلبوم سارقان سابقه دار، سه سارق را در شهرستان گرمسار استان تهران شناسایی کردند، این افراد طبق بررسی ها با نگهبان دامداری مذکور دارای مراوده بوده که با دستگیری این سارقان و نگهبان دامداری، راز سرقت ۳۳۵ رأس دام از دامداری های شهرستان نظرآباد و استان همدان برملا شد.

متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در بازجویی های تکمیلی پلیس علاوه بر اعتراف به سرقت ۱۲۰ راس گوسفند ازیک دامداری در شهرستان نظرآباد، به سرقت ۲۱۵ رأس گوسفند از یکی از روستاهای استان همدان و انتقال آن ها به شهرستان آبیک اعتراف کردند.

محمدیان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای دام ها در شهرستان آبیک اعزام و موفق به کشف ۲۱۵ رأس گوسفند شده و ضمن هماهنگی با پلیس آگاهی استان همدان، محرز شد که دام ها از یک دامداری در شهرستان رزن استان همدان به سرقت رفته است.

وی با بیان این که ارزش احشام سرقتی بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: متهمان برای ادامه تحقیقات در خصوص سایر جرایم احتمالی و شناسایی مالباختگان در اختیار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار دارند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    خدایاسربازان گمنام امام زمان رانگه دار مدافعان کشور خداقوت خسته نباشیددلا وران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها