ملیکا به خانه بازگشت

پدر ملیکا با مراجعه به اصفهان دخترش را شناسایی کرد و او را تحویل گرفت.

ملیکا به خانه بازگشت

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، ملیکا 1/5 ساله ظهر روز یکم مرداد امسال از خانه شان در محله سیس آباد مشهد خارج شد و دیگر برنگشت. بعد از پنج دقیقه پدر ملیکا متوجه ناپدید شدند دخترش شد و جستجو برای یافتن او را آغاز کرد اما هیچ اثری از دختر خردسال نبود.

در ادامه با مراجعه به پلیس شکایتی را مطرح کرد و جستجو برای یافتن او را آغاز شد . با گذشت ده روز دختر خردسالی در بیشه ناژون اصفهان پیدا شد که شباهت زیادی به ملیکا داشت. دختر خردسال تحویل بهزیستی شد تا خانواده ملیکا با مراجعه به اصفهان او را شناسایی کنند.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی اصفهان پس از پیدا شدن کودک گفت: این دختر بچه با اطلاع شهروندان به ماموران انتظامی حاضر در نزدیکی پارک ناژوان تحویل داده شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: پس از پیدا شدن ملیکا، نیروهای پلیس تصویر او را با فیلم‌هایی که در اختیار خانواده‌ اش بوده تطبیق دادند و تصویر این کودک خردسال را برای خانواده ‌اش ارسال کردند که پس از تایید عکس ارسالی مشخص شد که دختربچه پیدا شده در اصفهان همان فرد ربوده شده در مشهد است.
وی یادآور شد: این دختر بچه پس از پیدا شدن به دستور دادستان استان اصفهان تحویل بهزیستی داده شده تا مراحل بعدی آن پیگیری شود.
سرهنگ خسروی افزود: هم اکنون والدین ملیکا برای تحویل گرفتن کودک خود از مشهد به اصفهان آمده اند.

پدر ملیکا دیروز با حضور در بهزیستی اصفهان دخترش را شناسایی کرد و او را تحویل گرفت.

در حال حاضر تحقیقات در دادستانی مشهد برای شناسایی رباینده یا ربایندگان ملیکا آغاز شده است.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها