اخاذی ۲ مامورنما از کارگران افغانستانی

دو مامورنما که اقدام به اخاذی از کارگران افغانستانی کرده بودند، دستگیر شدند.

اخاذی ۲ مامورنما از کارگران افغانستانی

حوالی ساعت ۲۰ روز یکشنبه گذشته کارفرمای یک کارگاه ساختمانی به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه مراجعه و اعلام کرد که دو مرد جوان با یک دستگاه خودروی ۴۰۵ شیشه دودی به جلوی کارگاه ساختمانی‌ مراجعه کرده‌ و با زدن دست بند به دست دو نفر از کارگران افغانستانی که مشغول به کار در کارگاه بودند، مدعی شدند که از ماموران کلانتری بوده و این کارگران را به دلیل نداشتن مجوز بازداشت کرده‌اند، اما می‌توانند با پرداخت مبلغ سه میلیون تومان به ازای هرکارگر ازبازداشت آنان صرف‌نظر کنند.

کارفرما که به رفتار دو نفر مشکوک شده بود، به بهانه تهیه پول به کلانتری رفته و موضوع را به ماموران گزارش کرده بود که در همین راستا ماموران کلانتری نیز در محل حاضر شده و پس از بررسی مدارک هر دو مامورنما را دستگیر کرده و به مقر پلیس منتقل کردند.

با انتقال دو متهم به کلانتری تعدادی تجهیزات دفاعی قلابی نیز از آنان کشف شد.

همچنین این افراد تحت بازجویی قرارگرفتند که در جریان آن به اخاذی از صاحبان کارگاه‌ها و کارگران افغانستانی در پوشش مامور کلانتری اعتراف کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که دو متهم به اخاذی از بیش از ۱۰ کارگر افغانستانی و جمعا به مبلغ ۳۰ میلیون تومان اعتراف کردند که در همین راستا پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها