کاهش موقتی دمای یزد در اثر موج جوی جدید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد از احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان برای امشب و فرداشب خبر داد و گفت: احتمال بارش در استان در هفته جاری ضعیف و بارش‌های محدود به امشب و فرداشب در یزد خواهد بود.

کاهش موقتی دمای یزد در اثر موج جوی جدید

«سیدعباس میرحسینی» با اشاره به احتمال رگبار پراکنده در استان طی این هفته، اظهار کرد: با فعالیت موج جوی جدید طی امروز و فردا در برخی از نقاط استان از اواخر امشب دوازدهم بهمن ماه، وزش باد شدید، گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده به ویژه در شمال شرق استان (رباط و بخشی از اردکان) و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

وی در رابطه با وضعیت جوی فردا یک شنبه نیز تصریح کرد: از فردا با شمالی شدن جریانات، کاهش موقتی دما از 4 تا 6 درجه پیش‌بینی می‌شود اما از روز سه شنبه با جنوبی شدن جریانات، روند افزایشی دما آغاز خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی استان، دمای امروز یزد را بین 19 و 4 درجه سانتی‌گراد در نوسان دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود فردا دمای یزد بین 13 و صفر درجه سانتی‌گراد و پس فردا این دما بین 13 و 2 درجه سانتی‌گراد نوسان داشته باشد.

وی سردترین نقطه یزد را گاریزات با دمای منهای 6 درجه و اردکان و میبد با دمای 20 درجه سانتی‌گراد را گرمترین منطقه یزد اعلام کرد و گفت: در شبانه روز گذشته دمای یزد نیز بین 17 و 3 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

میرحسینی در پایان خاطرنشان کرد: بنابر پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان یزد احتمال بارش در استان طی هفته جاری ضعیف و بارش‌های محدود به امشب و فرداشب در یزد خواهد بود.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها