جن‌گیری زن رمال در تهران

زن سارقی در قالب رمال اقدام به سرقت طلاجات زنان در تهران می کرد.

جن‌گیری زن رمال در تهران

اوایل آبان امسال زن جوانی با حضور نزد امیراسماعیل رضوانفر، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۸ تهران از زن رمالی به اتهام سرقت طلاهایش که ۱۵۰ میلیون تومان ارزش داشت شکایت کرد.

با دستور قضایی، تیمی از ماموران اداره پلیس آگاهی تهران تحقیقات را برای دستگیری زن رمال آغاز کردند.

در این مرحله شاکی در جریان تحقیقات پلیسی گفت: مغازه فروش لباس‌های زنانه دارم.

یک روز در مغازه‌ام مشغول به کار بودم که زن میانسالی به عنوان مشتری وارد مغازه‌ام شد.

او بعد از دیدن وسایل و پوشاک داخل مغازه رو به من کرد و گفت مراقب خودت و خانواده‌ات باش اگر مراقب نباشید یکی از شما که به احتمال زیاد شوهرت است به طرز دلخراشی فوت می‌کند.

او رفت و حرف‌هایش را باور نکردم و گفتم شاید شوخی می‌کند.

وی افزود: دقایقی از رفتن آن مشتری زن از مغازه‌ام نگذشته بود که یکی از فرزندانم با من تلفنی حرف زد و فهمیدم که در اتاق افتاده و پایش شکسته و شوهرم نیز تصادف بدی کرده که ضرر مالی زیادی به خودرویش وارد شده است.

همزمان با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم و بعد از قطع تلفن سراسیمه از مغازه‌ام بیرون رفتم و دوان دوان در خیابان سراغ آن زن رفتم و او را که احتمال می‌دادم با عالم غیب در ارتباط است و خبر از آینده دارد، به مغازه‌ام آوردم. شاکی زن ادامه داد: او درباره زندگی شخصی‌ام کمی پرس و جو کرد و بعد گفت که اجنه قاتل و ارواح به خانه‌ات در رفت و آمد هستند و هر بلایی که سر تو و اعضای خانواده‌ات می‌آید از سوی آنهاست.

برای این‌که آن‌ها از بین بروند و خانواده تو را رها کنند باید برای تو دعای دور کردن اجنه و ارواح را بنویسم.

بعد هم از من خواست برای از بین رفتن این طلسم شیطانی به خانه‌ام بیاید که قبول کردم و چند روز بعد او نشانی خانه‌ام را گرفت و به آنجا آمد. جز من و آن زن رمال کسی در خانه‌مان نبود.

او اسپند دود کرد و برای از بین بردن آن‌ها یک تشت بزرگ مقابلم گذاشت و داخل آن آب ریخت.

او که شهناز نام دارد ابتدا انگشتری را ازدستش درآورد و به داخل آب تشت انداخت وروی آن پارچه‌ای گذاشت. ورد‌هایی خواند و بعد از نیم‌ساعت گفت؛ طلایی که داخل آب ریخته برای دور کردن ارواح و اجنه تاثیر نمی‌کند بعد از من خواست هرچه طلا دارم داخل آن تشت آب بریزم و پارچه را روی آن بگذارم.

وی گفت: بعد از آن طبق خواسته او عمل کردم و هرچه طلا داشتم که ارزش آن ۱۵۰ میلیون تومان می‌شد را در آن تشت ریختم. بعد خواست چند دقیقه چشمانم را ببندم و به اتفاقات بدی که این چند روز برایم رخ داده، فکر کنم. بعد از چند دقیقه چشمانم را باز کرده و متوجه شدم او با سرقت طلاهایم فرار کرده است.

پلیس در جست‌وجوی متهم فراری بود تا این‌که پنج زن دیگر نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی مشابه مبنی برسرقت طلاهایشان از سوی زنی رمال مطرح کردند.

چهره‌ نگاری از متهم فراری نشان داد که تصاویر شبیه هم بوده و آن زن در همه سرقت‌ها نقش داشته است. جست‌و‌جو برای یافتن زن رمال ادامه داشت تا این‌که او چند روز پیش در مخفیگاهش در غرب کشور بازداشت شد.

او در بازجویی پلیسی اظهارت ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما زمانی که در مواجهه حضوری با شش شاکی زن قرارگرفت، سکوت خود را شکست و به رمالی و سرقت طلا‌های شاکیان زن اعتراف کرد و در تحقیقات پلیسی گفت: خانواده‌ام دچار مشکلات مالی شده بودند، بنابراین برای به دست آوردن پول برای پایان دادن به مشکلاتم و پرداخت قرض‌های خانواده‌ام تصمیم گرفتم با فریب زنان طلاهایشان را سرقت کنم.

سپس سراغ زنان تنها رفته و به بهانه این‌که زندگی‌شان در خطر است و ارواح می‌خواهند از آن‌ها انتقام بگیرند فریبشان می‌دادم.

آن‌ها خام حرف‌هایم می‌شدند و من هم برای دور کردن اجنه طلاهایشان را سرقت می‌کردم. در آخرین سرقت متوجه شدم که قربانی خواهر یکی از شاکیان است که از ترس فرار کرده و به شهرستان رفتم.

پس از اعترافات زن رمال برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم وی ادامه دارد.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها