اسید پاشی بر روی 2 پسر عمو به خاطر دختر جوان

دو پسر عمو در ماجرایی عشقی قربانی اسیدپاشی در تهران شدند.

اسید پاشی بر روی 2 پسر عمو به خاطر دختر جوان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبر فوری ، تحقیقات پلیس در این ماجرا از 21 تیر امسال و به دنبال اسیدپاشی در محله ستارخان در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل متوجه شدند در جریان این اسیدپاشی دو پسر جوان با اسید دچار سوختگی شده اند.

یکی از قربانیان اسیدپاشی گفت: مدتی است مردی مزاحم دختر مورد علاقه ام می شود. امروز از دختر جوان خواستم با مرد مزاحم قرار بگذارد و او در حوالی پلی در ستارخان با جوان مزاحم قرار گذاشت. همراه دوستم و پسر عمویم به محل قرار رفتیم. مرد مزاحم هم همراه پسری آمده بود. با هم درگیر شدیم که یکی از آنها اسیدپاشی کرد. من و پسر عمویم دچار سوختگی شدیم.

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و پس از بازجویی از دختر جوان هویت عاملان اسیدپاشی را شناسایی کردند. متهمان دایی و خواهرزاده بودند و در رستورانی در فرودگاه کار می کردند.

ماموران وقتی به رستوران رفتند ، دریفتند متهمان پس از اسیدپاشی فراری کرده و به محل کار خود نیامده بودند.سرانجام پس از دو هفته متهمان با مراجعه پلیس خود را تسلیم کردند.

عامل اسیدپاشی به ماموران گفت: دایی ام به نام میثم مدتی با دختر جوان دوست بود. آنها هم دانشگاهی بودند. وقتی رابطه شان تمام شد، دایی ام سراغ این دختر نرفت اما روز حادثه او با میثم تماس گرفت و خواست برای آخرین بار همدیگر را ببینند. با هم سر قرار رفتیم که سه مرد به جای دختر جوان آمدند و درگیر شدیم. من هم ظرف ماده شوینده که برای تمیز کردن خانه خریده بودم، روی آنها ریخته و فرار کردیم.

متهم دوم هم در تحقیقات همین ادعا را مطرح کرد و گفت: من اسیدپاشی نکردم و دختر جوان باعث این ماجرا شد. او به من خیانت کرده بود و با این کار دو پس دیگر را قربانی اسید پاشی کرد.

متهمان پس از تحقیقات به دادسرا معرفی شدند تا قرار قانونی برای آنها صادر شود.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها