تعریف «آتش به اختیار» از نظر حجت الاسلام رئیسی

حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه در تفکر انقلابی، عقلانیت و منطق نهفته است گفت: انقلابی‌گری به معنای نگاه به منافع زودگذر نیست، بلکه انقلابی‌گری، توجه به منافع پیش رو و چشم‌اندازهای آینده است.

تعریف «آتش به اختیار» از نظر حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبر فوری به نقل از حوزه، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از دانشجویان در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نسخه انقلابی‌گری را به عنوان یک ضرورت برای همه اقشار جامعه اعم از خبرگان، علما، طلاب و نخبگان یادآور شده‌اند .

رئیسی با بیان اینکه در تفکر انقلابی، عقلانیت و تعقل نهفته است، تصریح کرد: انقلابی‌گری به معنای نگاه به منافع زودگذر نیست، بلکه انقلابی‌گری، توجه به منافع پیش رو و چشم اندازهای آینده است .

تولیت آستان قدس رضوی افزود: مقام معظم رهبری در متن حکم انتصاب بنده به عنوان خادم آستان قدس رضوی، توجه به محرومان را یک وظیفه و ماموریت اصلی تعیین فرموده‌اند .

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: در روزهای نخست آغاز فعالیت، برخی از بدنه آستان قدس رضوی ما را از خدمت به محرومان منع کرده و عنوان می‌کردند که فقرا و محرومان را بد عادت نکنید، درحالی که در سیره رضوی خدمت به محرومان متجلی است .

وی، امنیت کشور را یک اصل اساسی برشمرد که باید همواره مورد توجه قرار گیرد و گفت: بنیه دفاعی برای جنگ نیست، بلکه هدف از تقویت این بنیه، نجنگیدن است؛ آگاهی دشمن از قدرت دفاعی کشور بازدارندگی به دنبال دارد .

رئیسی «آتش به اختیار» را ترجمان امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: گوش فرادادن به انتقادات افراد زمینه اصلاح ساختارها و رفع مشکلات را فراهم می‌کند، به اعتقاد ما اگر رفتارهای مسئولان در تراز نظام اسلامی باشد تحقق تمدن اسلامی دور از انتظار نخواهد بود .

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها