لغو کنسرت‌ها به قوچان رسید/ دلیل دادستان برای جلوگیری از اجرای شهرام و حافظ ناظری چه بود؟

کنسرت موسیقی سنتی شهرام و حافظ ناظری به دستور دادستان قوچان، به علت آنچه که نامناسب بودن مکان برگزاری آن اعلام شده، لغو شد.

لغو کنسرت‌ها به قوچان رسید/ دلیل دادستان برای جلوگیری از اجرای شهرام و حافظ ناظری چه بود؟

به گزارش خبر فوری به نقل از ایرنا، براساس برنامه اعلام شده، بنا بود این کنسرت جمعه شب ششم مردادماه، در 2 نوبت با هنرنمایی شهرام ناظری، استاد آواز ایران و فرزندش حافظ ناظری با عنوان آواز پارسی در سالن ورزشی کارگران قوچان اجرا شود.

دادستان قوچان گفت: با وجود تذکرات مکرر در چند روز گذشته مبنی بر انتخاب محل نامناسب برای برگزاری کنسرت شهرام ناظری، عوامل اجرایی به این تذکرات توجهی نکردند که اکنون به طور رسمی محل در نظر گرفته شده برای اجرای این برنامه پلمب شده است.

رمضانعلی آذری افزود: سالن ورزشی کارگران در منطقه یعقوب آباد قوچان، برای برپایی کنسرت انتخاب مناسب و شایسته ای نبود و شان هنرمندان و مردم شریف قوچان در این انتخاب نادیده گرفته شده بود.

کنسرت شهرام ناظری و پسرش حافظ در قوچان در حالی لغو می شود که مسئول برگزاری کنسرت و مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی قوچان و استان خراسان رضوی از شب گذشته تا امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا از قطعیت برپایی آن خبر داده و بلیت های آن نیز به فروش رسیده بود.

شهرستان 180 هزار نفری قوچان در 137 کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • dina
    0

    واااقعا نمی دونم چی باید بگم از عصبانیت. مطمئنا مردم تحملشون تموم میشه از این مسخره بازی و توحش. هنرمند درجه یک ایران شان اش اینه که از ورودش ممانعت بشه؟ واقعا که شرم آوره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها