صفحه توئیتر کمیته بین المللی المپیك منتشر کرد:

عکس یادگاری اسکی‌باز ایرانی، با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی و با حضور رئیس کمیته بین‌المللی المپیک


26 دی 1398 - 11:37
5e2019c689b59_2020-01-16_11-37
صفحه توئیتر کمیته بین المللی المپیك منتشر کرد: رهام صبا، اسکی باز ایرانی، با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی و با حضور توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه رقابت‌های المپیک جوانان لوزان عکس یادگاری گرفت.

صفحه توئیتر کمیته بین المللی المپیك با هشتک فراتر از سیاست، منتشر کرد:
عکس یادگاری رهام صبا، اسکی باز ایرانی، با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی و با حضور توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه رقابت‌های المپیک جوانان لوزان.

صفحه توئیتر کمیته بین المللی المپیك منتشر کرد: رهام صبا، اسکی باز ایرانی، با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی و با حضور توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه رقابت‌های المپیک جوانان لوزان عکس یادگاری گرفت.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5e2019c689b59_2020-01-16_11-37
26 دی 1398 - 11:37

صفحه توئیتر کمیته بین المللی المپیك با هشتک فراتر از سیاست، منتشر کرد:
عکس یادگاری رهام صبا، اسکی باز ایرانی، با ورزشکاران اسرائیلی و آمریکایی و با حضور توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک در حاشیه رقابت‌های المپیک جوانان لوزان.

66

نظرات 21
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ناشناس 7 6 پاسخ 1398/10/27 -09:10

آفرین به روشن فکرانی همچو این ورزشکار. اسرائیل هرچه هست ما به دولتش کاری نداریم. تا دلت بخواد مردم خوب، دانشمند و خونگرم داره که آزارشون به کسی نمیرسه. مثل مردم عزیز و صمیمی ایران عزیزم. وقتی نوع نگاه این نباشه که همرو مثل گیم و بچه بازی سیاسی دشمن فرض کنیم ، پیشرفت خواهیم کرد. زاویه دیدی که برامون ساختن حاصل دست خودمون به صورت انفرادی نیست. بلکه حاصل شستشوی مغزی سران تندرو داخلی جهت چاپیدن جیب مردمه. وگرنه این تفکرات تندروها برای مردم مفعول و مغلوب خوب کار میکنه و نه برای کسانی که می اندیشند و عزت نفس دارن. ایدئولوژی ساخته اقتضای حاکم و مثلا حکیم یک جغرافیاست جهت حکومتها و خط مشی کثیفشون. درود بر آزاد اندیشی

مالک 9 6 پاسخ 1398/10/26 -19:28

توماس باخ یک شیطان است مثل هیتلراین کثافت این جوان اسکی بازمارافریب داده

دوست 3 11 پاسخ 1398/10/26 -17:08

كاملا مشخصه فتو شاپه اينقد ساده نباشين

محمد 6 7 پاسخ 1398/10/26 -17:07

سلام این هم از بزرگترا یاد گرفته وقتی هنوز نمیدونه اسرائیل چه کشوریه و چه رفتار منفی با مسلمانان دا ره وحامی تمام جنایتکاران از جمله داعش هست رژیمی که جز خباثت و ترور چیزی نداشته بزار اینم باهاشون عکس یادگاری بگیره ولی به خودت افتخار نکن همینجوری که من به تو افتخار نمیکنم همین چند روز پیش بود سردار مملکتمون رو ترور کردند فکر کردی دستورش کی داده همین اسرائیل بزدل برو این عکست هم بزن بالای دم در خونتون

تیرانداز 7 6 پاسخ 1398/10/26 -15:07

لطفاً به عکس بیشتر دقت کنید. به نظر میرسه که عکس واقعی نیست. احتمالا با فتوشاپ درستش کردن

دوست 1398/10/26 -17:17

منم با نظرشما موافقم به طرز قرارگرفتن دستهاي رهام و خانم دقت بشه

سیدعلی 5 10 پاسخ 1398/10/26 -14:55

خاک عالم توی سرش خیلی برای این فرد متأسفم کمیته ورزشی باید رهام صبارا به کل محروم و با اولین پرواز برگردونده ودر کمیته اخلاقی بررسی وجریمه شود.

یکی 1398/10/26 -22:45

هر کی اختیار خودشو دلشو اعتقاداتشو داره....مگه اون به تو میگه مثل من فکر کن؟؟؟؟

دلباز یاسوج 8 4 پاسخ 1398/10/26 -14:45

همه در حال فرار از ایران، هرکس به بهانه ای.

یک دوست 9 2 پاسخ 1398/10/26 -14:25

اول از هم شاید نمی داند،چون معمولا ورزشکاران ما چنین کاری را انجام می دهند و بعد اظهار می دارند که نمی دانستند!!!! دوم اینکه به نظر من کاری به کارشان نداشته باشید!!! وقتی ملت درگیر تورم و بیکاری و مشکلات مسکن و ازدواج هستند که مرهون افکار رفسنجانییسم هست!!! وزارت ورزش ما به خانم کیمیا علیزاده ۳۰۰ سکه طلا، یک دستگاه پارتمان و یک خودرو می دهد و بعد ورزشکارمان که در این مملکت با تلاش مسئولان به قهرمانی رسیده است به ملت توهین می کند و مهاجرت می کند. کجاست مرام پوریای ولی و منش تختی!!!!!!!!!!!!

ahmad 1398/10/30 -07:43

از کدام مسئول حرف می زنید از اختلاصگران کبیر یا بیگانه پرستان حاکمیت همان کسانی که به اقرار حسن نصرالله در طی 24 ساعت دارایی های مردم نجیب و گرسنه ایران را هزینه زیر ساخت های لبنان میکنند تا نصرالله در مقابل مردم لبنان شرمنده نباشد چون با اسیر گرفتن سربازان اسرائیلی باعث جنگ شده بود من طرفدار هیچ حزبی نیستم اگر مسلمان هستید باید به این هم اعتقاد داشته باشید که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است به خودتون بیاید ببینید مردم لبنان و عراق چه فهاشی هایی به ایرانی ها میکننداین نتیجه همان سرمایه های بی حساب و کتابی هست که در لبنان و عراق و در کل منطقه از جیب این مردم خرج کرده اید خیلی زود دیر میشود به مردم برگردید یادتان نرود امام خمینی (ره) فرمود کاری نکنید همان مردمی که شما رو به راس کار اورده اند همان ها روزی شما رو از ایران بیرون کنند.

كاظميان 8 0 پاسخ 1398/10/26 -14:19

حالا يعني چه!؟؟ جوونه ،جاه طلبه،وصل شده ؟!!! ميخاي بگي خوشا به سعادتش!!!!

سعید 5 6 پاسخ 1398/10/26 -13:55

هرگونه دوستی یا علاقه و حتی عکس یادگاری و لبخند با کسانی که سالهاست مستقیم و غیرمستقیم در حال فشار و ضربه زدن به ملت هستند و حتی تعدادی از جوانان ما توسط حامیان این کشور شهید شده اند؛ عرفا و شرعا و وجدانا مشکل دارد . پذیرفته نیست. و نباید با قاتلین کودکان فلسطینی عکس یادگاری انداخت.

یه نفر 1398/10/26 -22:46

منتظر فتوای جنابعالی بووووووووووووووووووووووودیم!!!

مسعود 0 5 پاسخ 1398/10/26 -13:13

رهام میخواداقامت یه کشوراروپائی روبگیره

امیر 13 6 پاسخ 1398/10/26 -12:55

من زود قضاوت نمی‌کنم، شاید این آقا نمی‌دونسته کسی که داره باهاش عکس میگیره اسراییلیه ولی قطعا میدونستم که اونی که دستش پشت کمرشه یه دختره سیاست به کنار، مگه مسلمون نیست این آقا

یک دانشجو 1398/10/26 -14:03

احسنت اخه این پسر کوچولوی ایرانی نماینه کل ایران نیست

یه نفر 1398/10/26 -22:47

تو ورزش نماینده ایرانه تو اعتقاد هرکی نماینده خودشه....قرار نیست همه به اعتقاد تو باشد مثلا دانشجو!!!

محمد نیک نام 4 13 پاسخ 1398/10/26 -12:45

وقتی برگشت باید به صلیب بکشنش

من 1398/10/26 -22:48

تو خود داعشی ممد!!!

10 6 پاسخ 1398/10/26 -12:02

بهار ایرانی در زمستان.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks