رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ:

با اعلام خبر سرقت بنیتا بلافاصله وارد عمل شدیم/برخی اظهارات جفای بزرگ در حق همکاران ما در آگاهی است

اینکه گفته اند پلیس به خانواده بنیتا اعلام کرده رسیدگی به این پرونده به علت تعطیلات از شنبه آغاز می شود، یک جفای بزرگ در حق همکاران ما در آگاهی است

با اعلام خبر سرقت بنیتا بلافاصله وارد عمل شدیم/برخی اظهارات جفای بزرگ در حق همکاران ما در آگاهی است

به گزارش خبر فوری به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرگرد بابک نمک شناس ؛ با اشاره به برخی اظهارات اقوام بنیتا 8 ماهه مبنی بر اینکه پلیس به خانواده بنیتا اعلام کرده که رسیدگی به پرونده در روز پنج شنبه مقدور نیست و به علت تعطیلات به روز شنبه موکول می شود،گفت: این اظهارات جفای بزرگ در حق همکاران ما در آگاهی است.

وی ادامه داد: در خصوص این پرونده حتی با دستور رئیس پلیس آگاهی، مرخصی معاون جنایی که در روز پنجشنبه در مسافرت بود، لغو شد و با بازگشت معاون جنایی به تهران از همان بعد از ظهر پنجشنبه عملیات پیدا کردن بنیتا 8 ماهه آغاز شد.

سرگرد نمک شناس با اشاره به اظهارات پدربزرگ بنیتا مبنی بر اینکه پلیس اجازه درج آگهی سرقت بنیتا در فضای مجازی را نداده بود، گفت: ابتدا باید بگوییم که همکاران ما درخواست کردند تا زمان مشخص شدن نیت آدم ربایان، اقدام احساسی از سوی خانواده انجام نشود چرا که هنوزمشخص نبود به چه نیتی آدم ربایی انجام شده است.

وی در مورد موارد اتهامی عاملان مرگ بنیتا گفت: برای این افراد پرونده قتل عمد تشکیل شده اما به علت اینکه محل کشف جسد در پاکدشت بوده، پرونده آدم ربایی در تهران و پرونده قتل در پاکدشت رسیدگی خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مسعود
    0

    بالاخره آدم ربایی بوده یا سرقت خودرو

  • سارا
    0

    ناراحت نباشید ، نیروی انتظامی هر چقدر هم زحمت بکشد ، باز محکوم است . شما دیگر باید عادت کرده باشید . ضارب و قاتل را بکشید ، می گویند : چرا کشته اند ، نکشید ، می گویند چرا نکشته اند . حرف مفت زیاد است ، البته اکثر مخالفان شما را تبهکاران و افراد ناجور تشکیل می دهند ، که هدفهای دیگری دارند و در چنین حوادثی فرصتی برای کوبیدن شما پیدا می کنند ، وگرنه دلشان برای کسی نسوخته . خداوند به شما سلامتی بدهد و در خدمت به مردم موفق بدارد و دشمنان شما را نابود کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها