فرد متخلف دستکاری کنتور آب در سقز دستگیر شد

رییس اداره آب و فاضلاب شهری سقز از شناسایی و دستگیری فرد متخلفی که اقدام به دستکاری کنتور و انشعاب آب غیرمجاز می‌کرد خبر داد و گفت: این فرد پس از شناسایی با حکم مراجع قضایی دستگیر شد.

فرد متخلف دستکاری کنتور آب در سقز دستگیر شد

عباس ولایتی رییس اداره آب و فاضلاب شهری سقز گفت: یکی از معضلات حوزه آب و فاضلاب شهری این شهرستان دستکاری کنتور آب، انشعاب و وصل غیرمجاز آب شهری است و این پدیده روز به روز بیشتر می‌شود و بسیاری اقدام به استفاده از انشعاب غیر مجاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه قطعا با متخلفین دستکاری کنتور آب و افرادی که اقدام به انشعاب غیر مجاز می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد، افزود: این اقدام باعث هدر رفتن آب شهری و جفا در حق شهروندان و مشترکان آبفا است.

ولایتی اضافه کرد: از اول امسال تاکنون بیش از ۲۵ مورد دستکاری و تقلب در کنتور انشعاب آب در این شهرستان را شناسایی و کشف کردیم که به شکل بسیار هوشمندانه و حرفه‌ای توسط یک فرد انجام گرفته بود

وی از سرقت بیش از ۱۲۰ دریچه انشعاب آب در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: یکی دیگر از معضلات جدی، سرقت دریچه‌های انشعاب آب خانگی است و سارقین به صورت شبانه اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کنند که هزینه‌های زیادی برای آبفا خرید و نصب مجدد آن‌ها دارد.

ولایتی یادآور شد: افرادی را از طریق دوربین مداربسته در حین سرقت این دریچه‌ها تا حدودی شناسایی کردیم، ولی هنوز به صورت دقیق این سارقین شناسایی و دستگیر نشده‌اند که با کمک مراجع قضایی و نیروی انتظامی دستگیری متخلفان در دستور کار است.

رییس اداره آب و فاضلاب شهری سقز افزود: از شهروندان می‌خواهیم صورت مشاهده سارقین دریچه انشعاب آب، وصل انشعاب غیرمجاز و دستکاری کنتور حتما موارد را به اداره ما گزارش دهند تا بصورت قانونی با این متخلفین برخورد شود و این پدیده ناشایست از بین برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها