آزادی گروگان پس از ۱۴ روز اسارت

با تلاش کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان

آزادی گروگان پس از ۱۴ روز اسارت

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در ساعت ۱۴و۲۵ مورخه ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره آدم ربایی در "خاش" جاده "سراوان" بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، چند نفر پس از مشاجره لفظی با جوانی ۳۵ ساله او را به زور سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ کرده و از محل متواری شده اند.

سردار قنبری تصریح کرد: بلافاصله پس از این آدم ربایی تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان "خاش" مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان آن آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته و جمع آوری سرنخ‌های موجود مشخص شد، عامل اصلی این آدم ربایی یکی از شرکای قبلی این فرد بوده که به دلیل اختلاف حساب اقدام به ربایش او کرده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان، گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق شدند، محل دقیق نگهداری و اسارت این جوان را در بخش پشتکوه شهرستان شناسایی کنند.

سردارقنبری اظهار داشت: سرانجام روز گذشته طی یک عملیات کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان "خاش" با حضور در محل، فرد ربوده شده را پس از ۱۴ روز اسارت آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به متواری بودن آدم ربایان تلاش برای دستگیری آن‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها