حق بازیکنان پرسپولیس این همه مشکلات مالی نیست

طارمی: ما شغلی به جز فوتبال نداریم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما برای شادی هوادارانمان زحمت زیادی کشیده و می‌کشیم و به نظرم این حق بچه‌ها نیست که اینقدر مشکلات مالی داشته باشند.

طارمی: ما شغلی به جز فوتبال نداریم

به گزارش خبر فوری ؛ مهدی طارمی مهاجم سرخپوشان درخصوص قهرمانی تیم پرسپولیس در سوپرجام ایران، گفت: هدف کلیه مربیان و بازیکنان پرسپولیس از ابتدا همین بود که دل هواداران شاد شود و خوشحالم با قهرمانی در لیگ برتر و حالا سوپرجام به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. مطمئناً هواداران ما لیاقت بیشتر از اینها را دارند. امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم در آسیا هم روند خوبی که داریم را ادامه دهیم تا بعد از سال‌ها به ناکامی تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها پایان دهیم. پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد و امیدوارم در این راه همه ارگان‌ها و مسئولان مربوطه به ما کمک کنند چرا که در آسیا ما دیگر پرسپولیس تهران نیستیم بلکه پرسپولیس ایران هستیم. امیدوارم این جام گرفتن ما در آسیا هم ادامه داشته باشد.

وی درخصوص مشکلات مالی که در این چند وقت گریبان پرسپولیسی‌ها را گرفته به طوری که روز گذشته آنها به صورت جمعی نسبت به این وضعیت معترض شدند، افزود: هیچ بازیکن پرسپولیس در تمرینات و بازی‌ها کم نمی‌گذارد،‌امیدوارم بازیکنان این مساله را بدانند که اگر ما حرفی می‌زنیم به خاطر بی‌تعصبی نیست بلکه همه بازیکنان عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستند اما به هر حال همه زندگی ما از فوتبال تامین می‌شود و شغلی جز فوتبال نداریم. وقتی به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای قرارداد می‌بندیم انتظار به جایی است که به پولمان برسیم. بازیکنان پرسپولیس برای کسب این نتایج زحمت می‌کشند و این حق آنها نیست که بخواهد اینطور با آنها برخورد شود. شاید خیلی از مردم نمی‌دانند که ما چه مشکلاتی داریم و اگر از مشکلات ما آگاه شوند مطمئنا حق را به ما خواهند داد.
وی در پایان اظهار داشت: تیمی که می‌خواهد به موفقیت برسد باید از همه نظر در شرایط خوبی قرار داشته باشد؛ البته منکر زحمات مسئولان باشگاه نیستم اما مشکلاتی وجود دارد که همه بهتر از من آن را می‌دانید و در این شرایط امیدوار هستیم که این مسائل حل شود. به هر حال ما برای هوادارانمان بازی می‌کنیم و امیدوارم مشکلات‌مان حل شود. این انتظار زیادی نیست که صدای ما را بشنوند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدرضا
    0

    سلام رهبر انقلاب اینقدر درامد شما ندار که شما بخاطر پول همه جا فریاد می زنید پس جوانان بیکا ر چی بگن یک از ادم کثیف علی دایی و.....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها