سلطه‌گری شیطانی بر زنان خانه‌دار با تهدید به قتل

مرد شیطان‌صفت با تهدید به قتل، زنان خانه‌دار را تحت سلطه خود می‌گرفت تا به خواسته شوم خود برسد.

سلطه‌گری شیطانی بر زنان خانه‌دار با تهدید به قتل

این مرد که از اوباش است وقتی رازش فاش می شد با تهدید از مردان می خواست زنان خود را طلاق بدهند.

این شرور سابقه دار دیروز در دادگاه حضور یافت تا تحقیقات درباره پرونده سنگین وی تکمیل شود.

تراژدی تلخ

بهمن سال ۹۷ مردی وحشت زده و ناراحت درحالی که می‌ترسید افشاگری کند خودش را به پلیس آگاهی تهران رساند و پرده از خیانت همسرش برداشت.

این مرد که ادعا داشت جانش در خطر است از همسرش و یک شرور سابقه دار شکایت کرد.

مرد جوان گفت: 10 سال است با همسرم ازدواج کرده ام و صاحب یک دختر پنج ساله هستم. مدتی پیش یک زن جوان مقابل مغازه ام آمد و به من ابراز علاقه کرد. او می‌گفت بیوه و صاحب دو بچه است و به من علاقه‌مند شده است. من به او گفتم همسر و فرزند دارم اما زن جوان حرف‌هایی زد که از شنیدن آن شوکه شدم. او به من گفت همسرت با یکی از اراذل و اوباش محله به نام پوریا در رابطه است.
وی ادامه داد: من آن روز به خانه رفتم و در این باره از همسرم سؤال کردم اما همسرم گفت اشتباه می‌کنم. من چند روز رفت و آمدهای همسرم را زیر نظر گرفتم و مطمئن شدم با شرور محله رفت و آمد دارد. به همین دلیل سراغ پوریا رفتم، اما او به رویم چاقو‌ کشید و تهدید کرد تا از همسرم جدا شوم.

خودکشی

این مرد گفت: چند روزی از این ماجرا گذشته بود که پوریا عکس‌های سیاهی را برایم ارسال کرد که از دیدن آن شوکه شدم. همسرم و پوریا با هم در رابطه بودند. من همان شب دست به خودکشی زدم اما زنده ماندم. چند روز بعد پیش روان شناس رفتم و به توصیه او از همسرم جدا شدم اما بعد از جدایی دخترم از نظر روحی آسیب زیادی دید، به همین دلیل با همسرم صحبت کردم تا حاضر به ادامه زندگی شود اما قبول نکرد.

مرد جوان گفت: همان شب شرور محله مان با تفنگ به مغازه‌ام حمله ور شد و مرا تهدید کرد تا دیگر سراغ همسر سابقم نروم. حالا امنیت جانی ندارم و از پوریا شکایت دارم.‌ منمطمئن هستم پوریا با تهدید تفنگ همسرم را مجبور کرده است تا به خواسته شیطانی او تن دهد.

شیطان فراری

به دنبال شکایت مرد جوان پلیس به ردیابی مرد شرور پرداخت و دریافت او به اتهام حمل سلاح تحت تعقیب بوده ومتواری شده است.

پلیس با اطلاعاتی که به دست آورد سرانجام وی را در کرج دستگیر کرد و درحالی که او ادعای بی‌گناهی می کرد مأموران با بررسی تلفن همراه مرد شرور دریافتند این مرد با چندین زن دیگر نیز رابطه داشته و با تهدید چاقو و تفنگ آن ها را مجبور به برقراری رابطه می‌کرده است.
یکی دیگر از زنان در بازجویی ها فاش کرد که همیشه از پوریا می‌ترسید و نخستین بار او را با تهدید به قتل مجبور به رابطه سیاه کرده است.

پوریا که بازداشت شده بود دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران حاضرشد تا پشت درهای بسته و غیر علنی به سوالات قضات دادگاه پاسخ دهد.

با تکمیل تحقیقات از این مرد و همچنین دیگر زنان پرونده که با بررسی فیلم های سیاه شناسایی شده‌اند،‌ قرار است پوریا به زودی محاکمه شود.

تحلیل کارشناس

ساده لوحی پاشنه آشیل ویرانگر

دکتر امان ا... قرایی مقدم جامعه شناس و استاد دانشگاه

زنان متأهلی که کمبود عاطفی شدید دارند و از سوی همسران خود بی‌توجهی می بینند و در محیط خانواده و ارتباط با همسر به لحاظ عاطفی در کمبود و کاستی به سر می‌برند ممکن است در محیط های اجتماعی فریب چرب زبانی مردان شیطان صفتی را بخورند که در ابتدای ارتباط صمیمیت و عاطفه موقتی دریافت کنند اما به مرور زمان وقتی وابسته فرد می شوند و برای رسیدن به نیاز عاطفی و مهر و محبت به این مردان که هدف‌شان سوء‌استفاده است، باج دهند. متأسفانه ساده اندیشی این زنان سبب می شود به راحتی فریب بخورند و حتی مرتکب جرایم و خلاف های سنگین‌تری مانند قتل یا همسرکشی شوند. این زنان وقتی در دام این مردان گرفتار می‌شوند برای حفظ آبرو و حیثیت خانوادگی شان چاره‌ای جز سکوت و باج دهی ندارند و از سوی دیگر چون شخصیت‌شان متکی و وابسته است به این راه پنهانی آسیب‌‌زا ادامه می دهند. اغلب زنانی که در جامعه کمتر حضور دارند و اجتماعی نیستند بعد از حضور در جامعه دچار سردرگمی می شوند و به دلیل خلأهای عاطفی که دارند ممکن است به عنوان یک همدم یا دوست اجتماعی به این مردان نگاه کنند در حالی که پشت پرده این ارتباط اتفاقات هولناک تری نهفته است. برخی از این زنان فریب خورده حاصل ازدواج اجباری و تحمیلی از سوی خانواده هستند و برخی دیگر قربانیان ازدواج‌های ناخواسته در سن کم هستند و با چرب زبانی مردان سودجو مرتکب رفتارهای غیراخلاقی و اجتماعی می شوند که حتی تا پای چوبه دار می روند زیرا دست به همسرکشی و قتل زده اند. برخی از این زنان از عاقبت شومی که در انتظارشان است خبر ندارند و چون آگاهی اندکی از برخی اتفاقات دارند بدون آگاهی فریب این مسائل را می‌خورند و وارد رابطه های شوم پنهانی می‌شوند. این زنان متأهل به دلیل ترس از طلاق و رهایی و جدا شدن از فرزند یا فرزندان به جای این که تصمیم به طلاق بگیرند سپس وارد ارتباط با فرد دیگری می‌شوند و در زندگی خانوادگی و متاهلی با همسر به سر می برند در حالی که برای رفع نیازهای عاطفی و محبت انگیز اسیر مردان هوس باز می‌شوند.

منبع: خراسان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ماد
    0

    بیچاره کرج خدا باعث وبانیش و لعنت کنه

  • امیر
    0

    این بی شرف وبی ناموس را نگه داشتید که چی بشود.حرام زاده به زنان متاهل به زور تجاوز کرده آبروی چند خانواده رابرده .باید هرچه زودتر اعدام بشود اعدام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها