دستگیری زورگیران غذا

3 سارق با حمله به پیک موتوری رستوران‌ها دست به سرقت از آنها می زدند.

دستگیری زورگیران غذا

سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، گفت: 18 مهر ماه امسال پرونده ای با موضوع زورگیری به همراه یک متهم به نام فرید 34 ساله از کلانتری 147 گلبرگ به پایگاه چهارم پلیس آگاهی برای شناسایی 2 همدست وی ارسال شد.

وی عنوان کرد: شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی گفت: در رستورانی به عنوان پیک مشغول بکار هستم که در روز حادثه یک سفارش غذا به مقصد تهرانپارس اعلام شد و پس از طبخ غدای سفارش داده شده، من برای تحویل غذا به آدرس اعلامی مراجعه کردم، با رسیدن به آن محل موتورسیکلتم را پارک و قصد تحویل سفارش را داشتم که 3 جوان به سمتم حمله ور و پس از تهدید با شوکر و ضرب و شتم سلاح سرد، غذا و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقدی که همراهم بود را سرقت و بلافاصله از محل گریختند.

نثاری با اشاره به اینکه شاکی پس ازمدتی تعقیب دزدان مشاهده کرده بود یکی از سارقان وارد ساختمانی در همان حوالی شده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، توسط ماموران کلانتری 147 گلبرگ سارق شناسایی و دستگیر شده بود.

وی در ادامه اضافه کرد: متهم که مدعی نبود نشانی از همدستانش ندارد، شناسایی مخفیگاه همدستان وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که پرونده های مشابه دیگری به همین شیوه در پایگاه چهارم در حال رسیدگی است که با تجمیع این پرونده ها و مراجعه به محل های سرقت ، کارآگاهان موفق به شناسایی سارقان و سپس مخفیگاه آنان در غرب پایتخت شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد: تردد مجرمان تحت نظر قرار گرفت تا اینکه با هماهنگی های قضائی هر 2 سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به پایگاه 4 برای تحقیقات تکمیلی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: هر 3 سارق به همدستی با یکدیگر در سرقت از پیک های موتوری رستوران ها اقرار و تا کنون 21 تن از مال باختگان آنان را شناسایی کرده اند.

رئیس پایگاه چهارم عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر 3 سارق با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها