هشدار سرلشکر جعفری به آمریکا / در صورت تحریم سپاه، آمریکا باید پایگاه‌های خود را تا عمق هزار کیلومتری ایران جمع کند

در شرایطی که کنگره آمریکا طرح تحریم سپاه پاسداران را پیگیری می کند، فرمانده سپاه نسبت به تبعات این تحریم به ایالات متحده هشدار داد.

هشدار سرلشکر جعفری به آمریکا / در صورت تحریم سپاه، آمریکا باید پایگاه‌های خود را تا عمق هزار کیلومتری ایران جمع کند

به گزارش خبر فوری ، فرمانده کل سپاه گفت: اگر آمریکا بخواهد موضوع تحریم دفاعی و تحریم سپاه را دنبال کند، باید پایگاه های منطقه ای خود را تا عمق هزار کیلومتر در اطراف ایران جمع آوری کرده و اشتباه محاسباتی خود را با هزینه بالایی تصحیح کند.

سرلشکر محمد علی جعفری که در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد سخن می گفت، با تاکید بر اینکه توانمندی موشکی به هیچ عنوان قابل معامله و حتی مذاکره نیست، اظهار داشت : ما از توان موشکی همانگونه دفاع می کنیم که مردان غیرتمند از ناموس خود دفاع می کنند .

چنانکه فارس خبر داده، وی هدف دشمن از اعمال تحریمهای ظالمانه علیه سپاه و توان دفاعی ایران را قرار دادن مردم مقابل هم و دربرابر منافع ملی عنوان و تاکید کرد: اما غافل از اینکه ایستادگی در مسیر توان دفاعی نقطه ای است که حتی بقیه ی شکاف های موجود در جامعه را هم پوشش می دهد.

گفتنی است، ساعتی قبل حسن روحانی نیز نسبت به تحریم های آمریکا، به دولت ترامپ هشدار داده بود .

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدرضا کیانفر
    0

    محمدرضا کیانفر: . سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران گفت: با تحریم به خودکفایی و انسجام ملی می رسیم و پس از تحریمها قدرتمندتر خواهیم شد، سردار جعفری عزیز، شنیدن این فرمایش از زبان شما موجب تأسف است زیرا استقبال از تحریم به حساب می آید، دوست ارجمند، به هیچوجه من الوجوه نمی توان مطمئن بود که پس از تحریمها وطنی برایمان باقی مانده باشد که انتظار داشته باشیم قدرتمندتر باشد یا غیر قدرتمندتر، سرور گرامی، کشور عزیزمان در سراشیب سقوط قرار گرفته و تنها راه نجاتش در این است که همه دوستداران وطن متحد شویم و تلاش کنیم دو فوریت عملی گردد: ۱- مذاکره با آقای ترامپ جهت رفع تهدیدات خارجی، ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی که جمهوری اسلامی چهل سال زیر پاگذاشته، برای حل مشکلات داخلی، با تشکر از توجه شما،

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها