تغییرات آیفون ۸ در تاریخ بی سابقه است؟

کارشناسان معتقدند که آیفون ۸ پر از تغییرات است و همین تغییرات در زمان عرضه آن تاثیر گذاشته است.

تغییرات آیفون ۸ در تاریخ بی سابقه است؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، Katy Huberty یکی از تحلیلگران موسسه تحقیقاتی مورگان استنلی در یادداشت اخیر خود نوشته است که 2018 احتمالا سال فوق العاده ای برای سهام اپل خواهد بود.

طبق تحقیق صورت گرفته توسط این کارشناس «شواهد زیادی در دسترس هستند که نشان می دهند آیفون اولد در ماه مهر و نه شهریور رونمایی می شود». در اینصورت روشن است که فروش این موبایل در گزارش مالی سه ماهه اپل که شهریور ماه را هم شامل می شود، نخواهد آمد و به این ترتیب، عملکرد شرکت کالیفرنیایی در بازه زمانی مذکور ضعیف تر از چیزی خواهد بود که وال استریت پیش بینی کرده است.

طبق پیش بینی تازه این تحلیلگر، این غول تکنولوژی آمریکایی در سه ماهه آخر امسال و سه ماهه نخست سال بعد عملکرد مالی فوق العاده ای را به خاطر عرضه آیفون بازطراحی شده در پاییز، از خود نشان خواهد داد.

همانطور که در جریان هستید برخی گزارشات نشان می دهند که اپل در آستانه تولید میلیون ها دستگاه از آیفون 8، با مشکلات سخت افزاری متعددیدست و پنجه نرم می کند و همچنان در حال رفع ایرادات است.

Huberty در ادامه گزارش خود آورده است:

با در نظر داشتن امکانات و به روزرسانی های قابل توجهی که در تاریخ آیفون بی سابقه بوده اند و قرار است به این نسخه اضافه شوند، منطقی است اگر این موبایل پیشرفته و گران قیمت به جای شهریور در مهر ماه عرضه گردد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها