واکنش دایی به قتل آتنا اصلانی+عکس

علی دایی به قتل فجیعانه آتنا اصلانی واکنش نشان داد.

واکنش دایی به قتل آتنا اصلانی+عکس
به گزارش خبر فوری ؛ علی دایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به قتل آتنا اصلانی واکنش نشان داد. وی نوشت:از شنیدن خبر فاجعه دردناک آتنا بسیار متاثر شدم.این واقعه دردناک رو به شما مردم داغدیده و خانواده محترم آتنا که غمی سنگین و جانسوز را متحمل شده‌اند تسلیت عرض می کنم هر چند که واژه کوچکی است.
این فاجعه چنان دردناک است که به باور نمی‌نشیند.متاسفانه این چند روزه بعضی اتفاق‌ها و صحبت‌ها تلخی این اتفاق را سنگین تر کرده و من از درگاه خدا برای خانواده آتنا صبر مسئلت دارم.بنده را در هم در این غم شریک بدانید.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • و.ز
    0

    باسلام.بنظر من چنین حیوانات کثیف ودرنده ی وحشی صفت را باید درقفس ده تا شیر درنده ترازخودش انداخت ورها کرد تااینکه تیکه تیکه اش کنند ویا اینکه اورا ازچندین طرف ب ماشینی با طناب وصل کرده وماشینها مخالف مسیرهم حرکت کنند تااین وحشی را هزار تیکه کنند،گاهی هم فکرمیکنم که باشدیدترین ضجرها ضجر کشش کنند.

  • reza
    0

    مقصر سیستم است چرا همچین هیولایی که چندین بار سابقه داشته را در جامعه رها کرده

  • علی راد
    0

    عامل این فاجعه دد منشانه را مراجع قضائی باید به اشد مجازات از جمله سنگسار برسانند تا درس عبرتی بر دیگر عناصر نامطلوب باشد.واقعا وجدانهای بشری از شنیدن این نوع خوی و خصلت وحشیگری تنش به لرزه در میاد چطور یک طفل معصوم را این چنین به قتل می رسانند ؟؟؟ خداوند از سر تقصیرات مان در صورت سکوت در روز قیامت بگذرد. آمین لعنت خداوند بر چنین شیاطین ملعون ./.

  • No.O
    0

    بترسید از تکرار این جنایتها و وحشی گری ها و دنبال راه حل و راهکار درمان باشید... چنانکه قبلا ستایش بود و امروز آتنا... خدا به فردایمان رحم کند ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها