با عقد قراردادی ۲ ساله

رامين رضاييان رسماً به اوستنده بلژيك پيوست+عكس

سرانجام رامين رضاييان با عقد قرارداد‌ی ۲ ساله رسماً به باشگاه اوستنده بلژيک پيوست.

رامين رضاييان رسماً به اوستنده بلژيك پيوست+عكس

به گزارش خبر فوری ؛ رامین رضاییان که به مدت يک هفته در تست فنی تیم اوستنده بلژیک شرکت کرده بود سرانجام با اين تيم قرارداد‌‌ی ۲ ساله امضا کرد.

جالب است بدانيد مديران اوستنده که تيمشان در اردوی واخنینگن حضور دارد پيش از بازگشت به بلژيک و در همان هلند قرارداد رضاييان را منعقد کردند.
سايت باشگاه اوستنده در اين خصوص نوشت: رامين رضاييان از محبوب ترين بازيکنان تيم مل‌ ايران است که در فضا‌ی مجازی بيش از يک ميليون دنبال کننده دارد. او در جام جهان‌ ۲۰۱۸ نيز قطعاً حضور خواهد داشت.
گفتنی است اوستنده که در سال ۱۹۰۵ تأسیس شده و سابقه ۱۱۲ ساله در فوتبال بلژیک دارد فصل گذشته از ۳۰ بازی ۵۰ امتیاز به دست آورد و در رده پنجم لیگ دسته برتر بلژیک قرار گرفت. شاگردان یوس فاندرهایگه برای اولین بار به لیگ اروپا راه یافته اند و به همین دلیل مدیران بلژیکی صمیم دارند فصل پیش رو تیم آماده ای را روانه مسابقات کنند.
نکته جالب توجه در خصوص حضور رامین رضاییان در تیم اوستنده پیراهن آبی است که او در تمرینات بر تن دارد اما بد نیست بدانید پیراهن اصلی تیم بلژیکی قرمز و پیراهن دومش هم زرد است و این تیم فقط در تمرینات از پیراهن آبی استفاده می کند.

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها