دختری در اسارتگاه مأمور قلابی‎؛ طعمه‌ای که دل به دریا زد

دختر جوان، زمانی که با کمک مردی ازتله پسران شرور نجات می‌یافت نمی‌دانست چه سرنوشتی درانتظارش است.

دختری در اسارتگاه مأمور قلابی‎؛ طعمه‌ای که دل به دریا زد

راز مرد شیاد هنگامی فاش شد که دخترجوان برای شکایت به پلیس مراجعه کرد.

شیلا در شرح ماجرا گفت: دو ماه قبل پیاده در یکی از محله‌های خیابان پاسداران درحرکت بودم که ناگهان چند پسر جوان سد راهم شده وبرایم مزاحمت ایجاد کردند. درحالی که بشدت ترسیده بودم مرد جوانی که سوار بر خودروی شاسی بلند بود پیاده شد و به طرف ما آمد. او با پسرهای شروربشدت برخورد کرد و بعد هم درحالی که خود را مأمور معرفی می‌کرد از من خواست سوار خودرواش شوم تا مرا به خانه‌ام برساند.ازآنجا که او نجاتم داده بود و رفتار محترمانه‌ای هم داشت به ناچار و برای رهایی از مزاحمت‌های احتمالی پسران شرور، سوارشدم و این زمان شروع تمام بدبختی هایم بود.

دختر جوان ادامه داد: مرد جوان که خود را سهیل معرفی کرده بود حرکت کرد اما دقایقی بعد یکباره تغییر مسیر داد و به طرف بزرگراه رفت. بعد هم مرا با زور و تهدید به مخفیگاهش برد و مورد تعرض قرار داد. تازه آن موقع بود که متوجه شدم او یک مأمور قلابی است. بعد از آن سهیل مرا به نزدیکی خانه‌ام رساند و تهدید کرد اگر دراین باره حرفی بزنم یا شکایت کنم، فیلم‌های سیاهی که از من گرفته را پخش خواهد کرد.

شیلا ادامه داد: «من که پس ازاین ماجرا بشدت شوکه وافسرده شده بودم، برای حفظ آبروی خود و خانواده‌ام، ناچار به خواسته‌های سهیل تن می‌دادم. اوحتی با تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه، تمامی طلاها و پس اندازم را از من گرفت. ضمن اینکه چندین بار دیگر هم مرا به مخفیگاهش برد و هر بار با آزار و اذیتم، فیلم‌های سیاه نیز تهیه کرد. من هم جای اعتراضی نداشتم چرا که می‌ترسیدم اگر حرفی بزنم او تصاویر مرا منتشر خواهد کرد. اما وقتی آخرین خواسته‌اش را مطرح کرد خونم حسابی به جوش آمد. چرا که ازمن خواست به‌عنوان طعمه برسر راه مردان پولدار قرار بگیرم تا پس از سوار شدن به ماشین، از آنها اخاذی کند. اما این بار من دیگر قبول نکردم، هر چه سهیل تهدید کرد که تصاویر و فیلم‌ها را پخش می‌کند زیر بار نرفتم. با خودم گفتم مرگ یکبار شیون هم یکبار. تا کی می‌خواهد مرا تهدید کند و به خواسته‌هایش برسد. بالاخره یکبار باید جلوی خواسته‌های او بایستم. سهیل هم زمانی که با مخالفت‌های من روبه‌رو شد، تمام عکس‌ها و فیلم‌هایی که از من داشت را پخش کرد. به همین خاطر چاره‌ای جز شکایت ندیدم.

به گزارش ایران، بدین‌ترتیب با دستوربازپرس، تحقیقات پلیسی آغاز و مرد جوان خیلی زود دستگیر شد. اما سهیل پس از دستگیری منکر اظهارات دخترجوان شد و گفت: آزار و اذیتی در کار نبوده است و شیلا به خواسته خودش به خانه‌ام آمده است اگر تصاویر او را هم منتشر کردم برای این بود که او 20 میلیون تومان از من گرفته و هر بار که خواستم پولم را برگرداند بهانه‌ای می آورد. من پولم را نیاز داشتم و شیلا تصمیم به پرداخت آن نداشت و تهدیدهای من هم بی‌فایده بود. به همین دلیل دست به چنین کاری زدم.»

به دنبال اظهارات مرد جوان، تحقیقات تخصصی برای کشف حقیقت وارد مرحله تازه ای شد. مرد جوان نیز با دستور بازپرس در بازداشت است.

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها