گرانترین تاکسی دنیا متعلق به کدام کشور است؟

شورای شهر لینکلن انگلیس که در کنترل حزب کارگر قرار دارد تصمیم گرفتند تا به شرکت تاکسیرانی

گرانترین تاکسی دنیا متعلق به کدام کشور است؟

به گزارش خبر فوری و به نقل از جام جم آنلاین، شورای شهر لینکلن انگلیس که در کنترل حزب کارگر قرار دارد تصمیم گرفتند تا به شرکت تاکسیرانی "Handsome Cabs" مجوز استفاده از خودروی "لامبورگینی هوراکان" را اعطا کند.

لامبورگینی هوراکان با داشتن پیشرانه‌ 10 سیلندر با حجم 5.2 لیتر توانایی تولید 602 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 560 نیوتن‌متر را داراست و ضمن مجهز بودن به جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه از فناوری چهارچرخ محرک نیز بهره می‌جوید؛ همچنین این خودرو قادر است از صفر تا صد کیلومتر را تنها در 3.4 ثانیه طی نماید و بیشینه سرعت آن 325 کیلومتر برساعت است.

مشتریان شرکت تاکسیرانی "Handsome Cabs" می‌توانند از این تاکسی جدید و گران‌قیمت برای قرار‌های تجاری، مراسم عروسی، سفر به فروشگاه‌ها و مراکز خرید، فرودگاه و ایستگاه قطار و خلاصه هر کجا که اراده داشته باشند، استفاده نمایند.

مدیران این شرکت، جان بیشاپ 53 ساله به همراه جمال پرز 39 ساله درباره انگیزه خود از راه‌اندازی این خط تاکسیرانی گفتند: "‌ما فقط تصور کردیم که کاری واقعاً متفاوت خواهد بود!"

هنوز از تاکسی جدید تصویری منتشر نشده و مشخص نیست که با وجود حضور راننده پشت فرمان تاکسی، این خودروی 2 نفره چند مسافر را به مقصد خواهد رساند؟!!

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها