افزایش ۱۵ درصدی حقوق ها در سال آینده


16 آبان 1398 - 14:52
5dc3fe7db9d93_2019-11-07_14-52
رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده خبر داد.

رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن محرومان در گیلان گفت: با توجه به تحریم ها و شرایط حساس اقتصادی کشور تلاش کردیم تا در بودجه سال 99 افزایش 15 درصدی حقوق برای کارکنان دولت ، بازنشستگان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در نظر گرفته شده است.
محمدباقر نوبخت با بیان اینکه برنامه بودجه 99 در مراحل پایانی قرار دارد گفت : برنامه مدون بودجه تا نیمه آذر برای بررسی به مجلس تقدیم می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش ۱۵ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده خبر داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5dc3fe7db9d93_2019-11-07_14-52
16 آبان 1398 - 14:52

رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن محرومان در گیلان گفت: با توجه به تحریم ها و شرایط حساس اقتصادی کشور تلاش کردیم تا در بودجه سال 99 افزایش 15 درصدی حقوق برای کارکنان دولت ، بازنشستگان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی در نظر گرفته شده است.
محمدباقر نوبخت با بیان اینکه برنامه بودجه 99 در مراحل پایانی قرار دارد گفت : برنامه مدون بودجه تا نیمه آذر برای بررسی به مجلس تقدیم می شود.

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


15

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1398/8/24 -20:18

اگر روحانی بر کنار کنید همه چیز درست می شود

یوسف فیلی 0 0 پاسخ 1398/8/19 -01:34

سلام اقای نوبخت عزیز تو را به خدا به فکر مشکلات رزمندها باشین با ابن کمک معیشت نمیدانیم به کدام درد برسیم .حداقل نگاه شما به رزمندها مانند جانبازان ، کمیته امداد،بهزیستی، باشد،اقا داریم میمیرم، شرمنده زن و بچه هامان هستیم.،،..!...؟ به دادمان برسین

ایرانی 1 0 پاسخ 1398/8/17 -09:32

تورم بالای 50درصد ؟ افزایش 15درصد!!!!!!!!!!!

رزمنده دفاع مقدس 0 0 پاسخ 1398/8/17 -08:46

از بی عرضه گی مردم هم هست ازچی میترسید ازمردن .ماکه روزی صدبار میمیریم وزنده میشیم بریزید توی خیابون .اینا تاشیشه ای شکسته نشه کسی نمیره به مردم توجه نمیکنند بالاتر ازسیاهی هم رنگی هست خودشون درناز ونعمت زندگی میکنند براشون مهم نیست چه به سر مردم بدبخت میاد واومده

حمید 3 0 پاسخ 1398/8/17 -00:08

بیشتر هدفشون گرانتر کردن همه کالاها ست و.ازاین روش استفاده میکنن که به اصطلاح پانزده درصد حقوقهارو اضافه کنن... لعنت خداوند به شماها که روزمردم رو شب تار کردید و هرروز هم بدتراز دیروز

علی کارمند 0 0 پاسخ 1398/8/16 -23:25

حداقل به قانون خدمات وقانون برنامه ششم که افزایش حقوق باید معادل نرخ تورم باشه ونرخ تورم امسال را دستگاه تابعه آقای نوبخت یعنی مرکز آمار 40درصد اعلام کرده پایبند باشند. بااین افزایش 15 درصدی سال آینده نیز قدرت خرید بازنشستگان 25درصد کاهش می یابد. همین قاعده کور در سالهای گذشته همه بازنشستگان را به فقر مطلق رسانده یعنی رسما میگه بازنشستگان بمیرند!!!!!

محمد 0 0 پاسخ 1398/8/16 -23:21

حقوق من بازنشسته به اندازه پول جیبی فرزند بعضی ها است کمک کمک

کارمند 0 0 پاسخ 1398/8/16 -22:15

باتورم وگرانی فعلی افزاش ۵۰ درصدی هم جواب گو نیست لطفا جلو دله دزدی نزدیکان مدیران بی عرضه مفت خور رابگیرید همه مسایل کشور درست می شود?

رضا 2 2 پاسخ 1398/8/16 -19:35

اینا خودشون عامل تورم هستند کارمندای دولت نباشن همه چی درست میشه بود و نبودنشون فرقی نداره میرن اونجا صبحونه ناهارش نو میخورن کارت میکشن میان بعد حقوقشون سر ماه می‌گیرند بعدشم همیشه ناراضیان