مخاطبان خبر فوری نظر دادند/ روحانی سکوت کند، قوه قضائیه برخورد

توهین به رئیس جمهور در جریان راهپیمایی روز قدس واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

مخاطبان خبر فوری نظر دادند/ روحانی سکوت کند، قوه قضائیه برخورد

به گزارش خبر فوری ، پس از راهپیمایی دیروز فیلمی از توهین عده ای از راهپیمایان به رئیس جمهور منتشر شد ( اینجا ) و پس از آن فیلم ها و خبرهایی از شعار علیه علی مطهری و اسحاق جهانگیری در رسانه ها بازنشر می شد.

در همین راستا سیاستمداران زیادی موضع گیری و این امر را محکوم کردند. بسیاری خواستار پیگیری موضوع از طرف قوه قضائیه شدند. درخواستی که بسیاری از مخاطبان خبر فوری نیز بر آن تاکید داشتند.

سایت خبر فوری طی یک نظر خواهی از مخاطبان خود خواست به رئیس جمهور پیشنهاد دهند که در برابر این افراد چه موضعی داشته باشد ( اینجا ).

مرور نظرات نشان می دهد که بسیاری از مخاطبان ما از این اقدام ناراضی و حتی برخی عصبانی هستند و پیشنهاد می دهند تا رئیس جمهور اجازه برگزاری یک راهپیمایی حمایتی را بدهد. برخی که آرامترند این داستان را زمانی برای محک قوه قضائیه می دانند و انتظار دارند برخورد مناسبی با شعاردهندگان و عاملان آن صورت بگیرد.

عده ای حتی تاکید داشتند که مخالف روحانی هستند و در انتخابات هم به رقیبش رای دادند اما نباید در روزی که قرار است نمادی از وحدت امت اسلامی باشد، وحدت ملی را خدشه دار کرد.

در این بین کسانی بودند که معتقد هستند رئیس جمهور جواب تند شدن سخنان خود را گرفته است و آزادی بیان ایجاب می کند بدون خم به ابرو آوردن، صدای منتقدانش را بشنود.

18

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خ
    0

    قانون راه اصلی ارامش ودرست است

  • علی اسدی
    0

    توهین کنندگان به روحانی بایدمجازات شوند ومشخص شودازکجا سازماندهی شدند روحانی نبایدازحق خودبگذرد این اهانت نه تنها به روحانی بلکه به انهایی است که به او رای دادند این وضع غیرقابل تحمل است روحانی باید ازخود واهانت هایی که درگذشته به سران اصلاح طلبان شده است دفاع کند این حرف دل اکثریت ملت ایران که بیش از26 میلیون هستندمیباشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها