وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی استفاده می‌کند

روز گذشته در جریان نشست «شورای تکنولوژی آمریکا» ترامپ اعلام کرد که قصد دارد با کمک گرفتن از بخش خصوصی، بر مشکلات ناشی از سطح فناوری قدیمی دولت فدرال غلبه کند.

وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی استفاده می‌کند

به گزارش خبر فوری و به نقل از دیجیاتو، وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک استفاده می کند؛ این خبر تنها یکی از مواردی بود که روز گذشته در جریان نشست «شورای تکنولوژی آمریکا» عنوان شد. در جریان این رویداد، ترامپ اعلام کرد که قصد دارد با کمک گرفتن از بخش خصوصی، بر مشکلات ناشی از سطح فناوری قدیمی دولت فدرال غلبه کند.

در این نشست که با حضور هجده تن از مدیران ارشد تکنولوژی آمریکا از جمله جف بزوس مدیرعامل آمازون، تیم کوک مدیرعامل اپل، ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت و اریک اشمیت رئیس هیئت مدیره آلفابت برگزار شد، «جرد کوشنر» (Jared Kushner) مشاور ارشد (و داماد) رئیس جمهور ایالات متحده مثال هایی باور نکردنی از زیرساخت قدیمی و منسوخ فناوری اطلاعات در دولت فدرال بیان کرد.

به گفته کوشنر، وزارت دفاع آمریکا هنوز از فلاپی دیسک های 8 اینچی در برخی سیستم های قدیمی اش استفاده می کند. همچنین برخی از نهادهای دولتی بیش از 1.6 میلیون آدرس ایمیل را روی سرورهای داخلی (و نه روی سرویس های کلاود) نگهداری می کنند که ماهانه 20 دلار به ازای هر کاربر هزینه در پی دارد، در حالی که استفاده از خدمات ایمیل مبتنی بر کلاود می تواند این هزینه را به 3 دلار در هر ماه برساند.

کوشنر در ادامه صحبت هایش افزود: هدف ما از این نشست کاملاً واضح است. ما به مجموعه جدیدی از استارتاپ ها با محوریت فناوری های دولتی نیازمندیم که بتوانند در شفاف سازی دولت و پاسخگویی به نیازهای شهروندان، حرف اول را در سطح جهانی بزنند.

البته برخی از مدیران فناوری از جمله «جنیفر پالکا»در این نشست گفتند درخواست مدرنیزه کردن خدمات عمومی و ایجاد زندگی بهتر برای همه شهروندان آمریکایی، با روند کاهش بودجه زیرساختی در دولت ترامپ جور در نمی آید و خواستار رویکرد بهتری در این زمینه شدند.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها