آیا عضو ورزشکار شورای تهران می‌خواهد «کت و لباس پاره ‌کند»؟/ جدیدی: خیر! برای مردم آستین بالا می‌زنم!

«کت و لباس پاره می‌کنم.»امروز شایع شد که عباس جدیدی در جلسه شورای شهر چنین جملاتی را به زبان آورده و دوباره حاشیه ساز شده ،اما او در گفتگو با خبرفوری می‌گوید:منظورم این بود که برای کمک به مردم هرکاری می‌کنم.

آیا عضو ورزشکار شورای تهران می‌خواهد «کت و لباس پاره ‌کند»؟/ جدیدی: خیر! برای مردم آستین بالا می‌زنم!

به گزارش خبر فوری ،جمله‌ای که امروز عباس جدیدی امروز در شورای شهر به کار برد خیلی ها را به این فکر انداخت که ممکن است، اتفاقی مانند ماجرای درگیری او با علیرضا دبیر تکرار شده باشد،اما این عضو شورای شهر در گفتگو با خبرفوری این ادعا را تکذیب می‌کند و می‌گوید: منظورم این بود که هرجا لازم باشد برای کمک به مردم اقدام می‌کنم،یعنی اصطلاح کتم را درمی‌آورم مانند آستین بالا می زنم است.

تکلیف مردم را روشن کنند

همه حرف های جنجالی جدیدی به اینجا ختم نمی شود،او در بخش دیگری از سخنانش حسن روحانی و محمد باقر قالیباف را مخاطب قرار داده و از آنها می خواهد برای مردم روشن کنند اتهام هایی که در مناظره ها به یکدیگر زدند چه شد؟

او توضیح می دهد: در مناظره هایی که برای ریاست جمهوری برگزار شد کاندیداها تهمت و برچسب های زیادی به یکدیگر زدند که جامعه را دچار تشویش کرد، به نظرم این حق الناس است .

آن طور که او می گوید گفته‌های کاندیداها بجای ارایه برنامه و گزارش عملکرد به مردم، بیشتر مغلطه و شعر بود و میلیون ها ایرانی این نمایش را دیده اند.

جدیدی ادامه می‌دهد:آقای روحانی درکمال افتخار می‌گوید،بالاخره انتخابات با همه خوب بدی تمام شد و باید حرف‌های گذشته را فراموش کنیم و به فکر آبادانی کشور باشیم،این یعنی چه؟باید تکلیف مردم را مشخص کنیم.

او یادآور می شود: بحث ها درباره املاک و فیش های نجومی مردم را دچار پارادوکس‌کرد ،بنابراین آنها باید با گزارش شفاف از مردم برائت بگیرند.

منبع: خبرفوری

34

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها